پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حمایت از کالای ایرانی

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: کشوری موفق است که نیازمندی های خود را در داخل تأمین کند و این امر اساسی در فرهنگ دینی ما وجود دارد که باید به آن توجه ویژه کنیم.

حجت‌الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، با اشاره به شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، گفت: یکی از موضوعات مهمی که در اسلام به آن تأکید شده، بحث کار و تلاش است و بر همین اساس این مقوله در اسلام از جایگاه والایی برخوردار است و باید برای تحقق آن در جامعه فرهنگ سازی شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: کشوری موفق است که نیازمندی های خود را در داخل تأمین کند و این امر اساسی در فرهنگ دینی ما وجود دارد که باید به آن توجه ویژه کنیم.

وی در خصوص تولید کنندگانی که کالای مورد نیاز مردم را تأمین می‌کنند، اظهار کرد: تولیدکنندگان وظیفه‌ دارند کیفیت تولید خود را بالا ببرند و یا به تعبیری دیگر کالای تولیدی از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی، وظیفه مردم در ارتباط با شعار سال که مقام معظم رهبری به نام «حمایت از کالای ایرانی» نام‌گذاری کردند را حمایت و خریداری کالاهای تولید داخلی دانست و افزود: مردم با خرید خود از تولید داخلی حمایت کنند و بدانند که استفاده از کالای ایرانی، حمایت از تولید کنندگان است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در پایان حمایت از کالای ایرانی را امری بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از کالای ایرانی عاملی برای رونق تولید، اشتغال بیشتر و استقلال کشور می‌شود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha