جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جاده

حوزه/ امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه مسئله راه‌ها نگران کننده است بیان داشت: همچنان که مسئله مسکن باتوجه به شرایط قشرهای مستضعف و کم درآمد و اجاره‌های سنگین نگران‌کننده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین عبادی در ديدار مديران ادارات تابعه راه و شهرسازی خراسان جنوبی و مديركل بنياد مسكن انقلاب اسلامی استان اظهار داشت: عرض تبریک به مناسبت سال نو و ماه رجب و همچنین امروز که میلاد مقدس حضرت جوادالائمه(ع) است.

وی با بیان اینکه گزارش‌های ارائه شده گرچه نسبت به بخشی از ایده‌های من و شما خوشحال کننده است گفت: در مجموع نسبت به آنچه که لازم بوده باشیم، فاصله زیادی داریم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: هر دو مسئولیت توأمان چه مسئله راه و چه مسکن جزو مسائل نیاز و روزمره مردم است.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به اینکه وضعیت راه‌ها نگران کننده است، بیان داشت: همچنان که مسئله مسکن باتوجه به شرایط قشرهای مستضعف و کم درآمد و اجاره‌های سنگین نگران‌کننده است.

وی با بیان اینکه مسئله کیفیت‌ها و دوامش و اصولاً طرح‌های جامعی که باید با یک نقشه قابل‌قبول ارائه شود بسیار ضروری است، گفت: مراجعات مکرر داریم که مسکن ساخته می‌شود، اما در کنار مسکن طرح و نقشه جامع که نیاز است در کنارش دیده نمی‌شود که باعث می شود بعدها کسانی که می‌خواهند به هر دلیلی و از طرق مختلف، این اوضاع را سروسامان دهند نگرانی‌هایی داشته باشند.

امام جمعه بیرجند تاکید کرد: چه خوب است وقتی طرحی نوشته می شود، جامعیت این طرح‌ها از همان اول در نظر گرفته شود که انرژی یک عده که خیرخواه هستند در این راه‌های مقدماتی هزینه نشود.

حجت الاسلام عبادی در ادامه با اشاره به مشکلات جاده های استان، گفت: به خاطر دوطرفه بودن راه، تصادفات رخ‌به‌رخ داریم که خیلی نگران‌کننده است.

وی با بیان اینکه گزارش‌ها از زاویه‌ای خوشحال‌کننده است اما از نقطه مطلوب فاصله داریم، گفت: وقتی مسئولیتی می پذیریم دیگر با گزارش حل نمی‌شود؛ در هرجایی که ما کوتاهی کرده باشیم در آن شریکیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: در هر امری یک ظرفیت است و وقتی مسئولیتی کسی پذیرفت، خواه‌ناخواه بر گردنش است و در نزد خداوند وقتی پاسخ دارد که در همه بخش‌هایی که مرتبط با او می‌شود آنچه را که وظیفه قانون معین کرده باشد انجام داده باشد.

حجت الاسلام عبادی خاطرنشان کرد: هرکس به هر نسبتی که وظیفه اش را انجام نداده، مسئول است و به هر نسبتی که انجام داده است بری الذمه است و به هر میزانی که بیش از آن وقت گذاشته باشد، از بهترین عباداتش می‌تواند باشد و ذخیره آخرت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha