پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حمایت از کالای داخلی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع)اردکان گفت: نیازمند قدم های جهادی برای تحقق شعار حمایت از کالای داخلی هستیم.

حجت الاسلام حمید کمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، با تبریک فرارسیدن سال جدید به شعار سال اعلام شده توسط رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: برخی تصور می‌کنند که این نامگذاری‌ها در کشور تغییری ایجاد نمی کند، ولی باید دانست که اگر همه همراه و همگام باشند بدون شک می توان با قدم برداشتن در مسیر ولایت فقیه به تحقق شعار سال نزدیک شد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع)اردکان تصریح کرد: وقتی تولید کنندگان ما منتظر استقبال مردم و مردم هم منتظر بهبود کیفیت بمانند، دور باطلی شکل می‌گیرد و طبعاً شعار سال تحقق نخواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه هم تولید کننده و هم مصرف کننده باید هر دو کنار هم باشند تا در راستای تحقق شعار سال گام بردارند گفت:  قدم‌های اول، قدم‌های جهادی است و فداکاری و از خودگذشتگی می‌خواهد. شاید در ابتدا مجبور باشیم کالای کم کیفیت ایرانی هم بخریم و یا تولید کننده با فداکاری و همه سختی‌ها و بدهی‌ها و مانند آن، کیفیت خود را بهبود ببخشد، ولی چاره چیست.

حجت الاسلام کمالی اظهار کرد: اگر نیت ما زمین نماندن حرف امام جامعه باشد این فداکاری‌ها عندالله ثبت خواهد شد و خود مایه برکت می شود.

مدیر حوزه علمیه اردکان در پایان گفت: حقیقت این است که هرکدام از ما به عنوان ولایتمداران چه تولید کننده باشیم چه مصرف کننده باید برای تحقق شعار امسال در مصرف کالای ایرانی از خودگذشتگی داشته باشیم، اگر عَلَم شعار سال را برداریم و عملی کنیم، کشورمان پیشرفت خواهد کرد و مردم ما به نظام اسلامی امیدوار خواهند شد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha