جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام رمضان‌پور

حوزه/رئیس اداره اوقاف شهرستان زیرکوه گفت: از ابتدای طرح آرامش بهاری تاکنون ۱۴ هزار و ۶۹۵ زائر و مسافر نوروزی بقاع متبرکه شهرستان زیرکوه را زیارت کردند.

حجت‌الاسلام علی رمضان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، امامزادگان را قطب نور و برکت دانست و اظهار داشت: امامزادگان بیان کننده معارف دین هستند بنابراین قلب‌ انسان باید کانون محبت به اهل بیت(ع) و فرزندان فداکار این خاندان پاک باشد.

وی با تأکید بر اینکه زیارت مقدمه ای برای اطاعت و ولایت مداری است، افزود: هر شخصی که زائر اهل بیت(ع) می‌شود باید از آنها درس گرفته و در زندگی به آنها اقتدا کند.

رئیس اداره اوقاف شهرستان زیرکوه از اجرای طرح آرامش بهاری همزمان با سراسر کشور در بقاع متبرکه شهرستان زیرکوه خبر داد و گفت: طرح آرامش بهاری همزمان با سراسر کشور در سه بقعه امزاده داوود کلاته مزار، امامزاده سعد الله بن موسی شاهرخت و مسجد النور پیشبر در حال برگزاری است.

حجت الاسلام رمضان‌پور اعلام کرد: طرح آرامش بهاری در راستای ارائه خدمات فرهنگی و مشاوره‌های مذهبی برگزار می‌شود که خوشبختانه استقبال گردشگران و زائران از این طرح بسیار مطلوب ارزیابی شده است.

وی از برپایی خیمه‌های معرفت در جوار بقاع متبرکه خبر داد و یادآور شد: برنامه‌های مشاوره خانواده، پاسخگوئی به مسائل شرعی و کودک و نوجوان، مشاوره وقف، غرفه حجاغب و عفاف، مسابقه قرآن بخوان جایزه بگیر درغالب خیمه معرفت با حضور مبلغین دینی برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف شهرستان زیرکوه با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری از 25 اسفندماه آغاز و تا 15 فروردین‌ماه ادامه دارد، اعلام کرد: از ابتدای طرح آرامش بهاری تاکنون 14 هزار و 695 زائر و مسافر به زیارت امامزادگان شهرستان زیرکوه مشرف شدند.

وی از آمادگی 19 باب زائرسرا و تعدادی سوئیت جهت اسکان مسافران و گردشگران نوروزی در جوار بقاع متبرکه خبر داد و گفت: از ابتدای طرح آرامش بهاری تاکنون 347 زائر و مسافر نوروزی در زائرسراها و سوئیت‌های بقاع متبرکه شهرستان زیرکوه اسکان یافتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha