جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تنها ۵ سال زندان برای مجرم آمریکایی به جرم تهدید به آتش زدن مساجد

حوزه/یک مرد آمریکایی در شهر ویلمینگتون در کارولینای شمالی در به جرم تهدید و تحریک به آتش زدن و در اختیار داشتن سلاح های مرگبار و فیلم های مستهجن ، به ۵ سال زندان محکوم شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از bostonglobe، یک مرد آمریکایی در شهر ویلمینگتون واقع در ایالت کارولینای شمالی در آمریکا که  جامعه اسلامی را تهدید و تحریک به آتش زدن مساجد کرده بود و سلاح های مرگبار و فیلم های مستهجن نیز در اختیار داشت، به 5 سال زندان محکوم شد. وی همچنین یک مجرم جنسی شناخته شده و نامش در فهرست این مجرمین به ثبت رسید.

به گفته دادستان فدرال، پاتریک کوگان 46 ساله روز گذشته در دادگاه به 5 سال زندان محکوم شده است. وی مسجدی را تهدید به آتش زدن کرده بود و به صورت غیرقانونی تسلیحات نظامی کشنده و مهمات در اختیار داشت.

به گفته دادستان فدرال پس از حملات تروریستی پاریس در نوامبر 2015، کوگان مطالب تهدیدآمیزی علیه مسلمانان در صفحه فیس بوک جامعه اسلامی روکزبری، مرکز فرهنگی بوستون و جامعه اسلامی دانشگاه نورث ایسترن گذاشته بود. وی به ویژه در هر دو صفحه تصاویری از مسجدی را گذاشته بود که در شعله های آتش می سوخته و در پیامی نوشته بود: مساجد محلی تان را به آتش بکشید.

وی همچنین به مسلمانان اهانت کرده و تحریک به خشونت علیه مسلمانان کرده بود. یک جستجو در صفحه فیس بوک وی نشان داد که او از سال 2013 چندین بار به آتش کشیدن مساجد را تحریک کرده است. برای مثال در یک نمونه هنگام به آتش کشیده شدن مسجد میسوری توسط یک فرد اسلام ستیز، این عمل را مورد تایید و تحسین قرار داده و فرد مجرم را یک قهرمان خوانده بود.

صفحه فیس بوک او همچنین نشان می داد که در حال خرید و فروش، معامله، ساختن، در اختیار داشتن و بهینه سازی تسلیحات نظامی کشنده ای بوده است و به وضوح خودش را برای حمله ای علیه مسلمانان آماده می کرده است. با این حال براساس حکم  دادگاه به این فرد تهدیدکننده مسجد تنها 5 سال زندان تعلق گرفت که درصد بالایی از این حکم به دلیل در اختیار داشتن سلاح های مرگبار غیرقانونی و فیلم های مستهجن و مجرم جنسی شناخته شدن وی بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha