جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مصاحبه با زنی که به دین اسلام گروید و خط تولید البسه محجبه به راه انداخت

حوزه/ زن مسلمان محجبه که پیش از گرویدن به دین اسلام یک مسیحی اهل اورلاندو بوده، نخستین مجموعه البسه حجابی را برای یک فروشگاه زنجیره‌ای طراحی کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل  از heraldtribune، نخستین مجموعه لباس های حجاب اسلامی در فروشگاه های زنجیره ای میسی در آمریکا توسط یک طراح لباس تازه مسلمان شده ای ایجاد شده اند که پس از گرویدن به دین اسلام تمام وقت خود را صرف تولید پوشاک محجوب و اسلامی می کند.

لیزا وگال، طراح  البسه محجبه، لباس ها با آستین های بلند و گشاد و مجموعه جدید و متنوعی از لباس های اسلامی و روسری ها و شال ها است.

این طراح لباس 35 ساله اخیرا مصاحبه ای با مجله آمریکایی انجام داده و گفته است: میلیون ها زن مسلمان در آمریکا سکونت دارند و فقدان لباس مناسب و محجوب سبب شده آن ها برای تامین نیازمندی های دینی شان به شیوه ای زیبا و در عین حال کم هزینه دچار مشکل شوند.

این پوشش برای هر کسی که به دنبال البسه محجوب و موقر باشد مناسب است

وی که  پیش از گرویدن به دین اسلام یک مسیحی اهل اورلاندو بوده در ادامه افزود: من این لباس های محجبه و پوشیده را به سبب اعتقادات دینی اسلام انتخاب کرده و از این شیوه پیروی می کنم. هر چند این گونه پوشش برای هر کسی که به دنبال البسه محجوب و موقر باشد مناسب می باشد.

وگال در ادامه ابراز کرد که اغلب به فروشگاه های متعددی سر می زده تا لباس مناسبی برای پوشش مناسبی که می پسندد پیدا کند اما همیشه با مشکلات زیادی رو برو بوده است. وی افزود: به جای اینکه منتظر بمانم تا کسی از راه برسد و لباس های مورد نیاز من را فراهم کند تصمیم گرفتم که خودم دست به کار شوم و در سال 2015 یک خط تولید البسه اسلامی راه انداختم.

درحالی که خط تولید محجبه فروشگاه میسی، فیدبک های مثبتی دریافت کرده با این حال برخی از این اتفاق راضی نبوده و از شبکه های اجتماعی برای تخلیه خشم و عصبانیت شان استفاده کردند.

وگال در پاسخ کسانی که گفته بودند «حجاب نماد سرکوب زنان است» نیز گفت: مردم اغلب نسبت به علت و دلیل پشت پرده حجاب دچار سوءتفاهم می شوند. حجاب انتخاب زنان مسلمان است و کسی آن ها را مجبور به پوشیدن حجاب اسلامی نمی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha