جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آمریکا

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه قزوین با اشاره به این که آمریکا از تاثیرگذاری ایران در منطقه و بین الملل عصبانی است، گفت: جمهوری اسلامی ایران کشوری با اهمیت و تاثیر گذار در منطقه و عرصه بین المللی است و نقش ایران به ویژه در خاورمیانه بسیار قابل توجه است.

حجت الاسلام محمد محبی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در قزوین گفت: امروز مقاومت در کشورهای اسلامی ادامه دارد و توطئه‌های دشمنان و دست‌های پشت پرده آمریکا و اسرائیل و سعودی‌ها و برخی کشورهای منطقه رو شده است و شکست‌ها را متحمل شدند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: پیروزی‌های واصله نتیجه حرکت امت اسلامی با هدایت رهبری امت است و تا زمانی که این راه را محکم دنبال کنیم نصرت بیش از پیش نصیب انقلاب می‌شود.

وی افزود: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران حاصل رعایت اصل استکبار ستیزی است که باید قدردان این نظام بر آمده از خون شهدا باشیم.

حجت الاسلام محبی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی حاصل حرکت عظیم مردم زیر سایه اسلام و ولایت فقیه بود و از ابتدای پیروزی، این نظام مقدس به استخوانی در گلوی جبهه استکبار تبدیل شده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی، انقلابی برمبنای توحید است که با تکیه بر قدرت الهی و حمایت مردمی آن‌هم با الگو پذیری از قیام امام حسین(ع) شکل گرفت و بر همین اساس دشمنان انقلاب اسلامی همواره درصدد از بین بردن و تخریب این انقلاب هستند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: باید توجه داشت ایران منطقه‌ای استراتژیک و ژئوپولتیک بوده و بر همین اساس اهمیت بسیار فراوانی برای استکبار جهانی بخصوص آمریکا داشته و دارد و به ویژه در زمان حکومت رژیم پهلوی، ایران مکانی برای تأمین منافع آمریکا بود.

وی عنوان کرد: باید گفت طی  40 سال گذشته ما پیشرفت‌ها و دستاوردهای فراوانی همچون فروریختن نظام طاغوتی و سلطنتی مستبد و وابسته و استقرار نظام جمهوری اسلامی، استقلال همه جانبه، پیشرفت‌ها و دستاوردهای علمی و فناوری، دستاوردهای دفاعی- نظامی، شکل‌گیری نظام دفاعی با نیروهای مکتبی و مردمی برای کشور، احیای اسلام ناب محمدی (ص) و منزوی ساختن اسلام آمریکایی و دگرگونی و تحول در امور معیشتی مردم و به‌ویژه اقشار محروم و کم‌درآمد را به دست آورده‌ایم، اما ضعف‌ها و نقص‌هایی نیز وجود داشته است که باید آنها رفع نماییم.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین گفت: جمهوری اسلامی ایران کشوری با اهمیت و تاثیر گذار در منطقه و عرصه بین المللی است و نقش ایران به ویژه در خاورمیانه بسیار قابل توجه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha