جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه بابل

حوزه/ حجت الاسلام روحانی با تأکید براین که مسؤولان از شعار گرایی در سال جدید به شدت پرهیز کنند، تصریح کرد: وظیفه هر ایرانی وطن پرست در سال جدید باید حمایت از کالای داخلی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با تبریک فرا رسیدن سال نو، پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی در این کشور را یکی از اعیاد بزرگ دانست و گفت: تشکیل یک حکومت اسلامی همواره یکی از آرزوهای ائمه معصومین(ع) بود که امروز در کشورمان شاهد آن هستیم.

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی امروز چهار دهه از عمر با برکت خود را با افتخار می گذارند، افزود: در این چهار دهه تحولات عظیم و چشمگیری در این کشور رخ داده که در تاریخ این کشور بی سابقه بوده است.

حجت الاسلام روحانی با بیان این که انقلاب اسلامی عزت و عظمتی خاص به ملت ایران داده است، تصریح کرد: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در یک جایگاه نامناسبی در عرصه جهانی و منطقه ای برخوردار بود.

امام جمعه بابل با اشاره به این که عزت و اقتدار ملت ایران در جهان زبانزد خاص و عام است، بیان داشت: بسیاری از ملت های جهان، مردم کشورمان را الگوی خود قرار داده اند و این به معنای جهانی شدن گفتمان انقلاب اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که این همه عزت و اقتدار در سایه دشمنی های آشکار و ظالمانه غرب به سرکردگی آمریکا با ملت ایران به دست آمده است، افزود: انقلاب اسلامی ایران مایه عزت اسلام و مسلمانان در منطقه شده است.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به این که دشمنان انقلاب در چهاردهه اخیر لحظه ای از توطئه علیه این ملت کوتاه نیامده اند، خاطرنشان کرد: ملت ایران مقتدرانه و عزتمندانه در برابر دشمنی ها ایستاد و از اسلام و انقلاب حراست کرد.

امام جمعه بابل با بیان این که حکومت اسلامی تنها عامل شکوفایی جامعه است، بیان داشت: تا پیش از تشکیل حکومت اسلامی، عزت ملت ایران در سایه بی کفایتی و وابستگی رژیم متزلزل شده بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران عزت از دست رفته ملت ایران را بازگرداند، خاطرنشان کرد: امروز هر ایرانی در عرصه های مختلف جهان عزتمندانه حاضر است و این به برکت انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام روحانی با بیان این که توطئه ها و دشمنی ها علیه ایران اسلامی پس از گذشت چهار از عمر انقلاب همچنان ادامه دارد، بیان داشت: به وضوح می بینیم که رئیس جمهور آمریکا و هم پیمانانشان همچنان برای ملت ایران خط و نشان می کشند و ما را به تحریم تهدید می کنند.

امام جمعه بابل با بیان این که حکومت اسلامی به دنبال تحقق حقوق مردم است، گفت: همه تلاش مسؤولان در هر جایگاهی باید خدمت به مردم و رفع مشکلات و گرفتاری های آنها باشد.

حجت الاسلام روحانی به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و افزود: اگر می خواهیم عزت و اقتدار کشورمان را حفظ کنیم باید اقتصاد داخل را با حمایت از کالای ایرانی تقویت کنیم.

امام جمعه بابل با بیان این که مقام معظم رهبری ده سال است که پیرامون مسائل اقتصادی به طور جدی سخنرانی می کنند و شعارهای اقتصادی را بیان می کنند، گفت: متأسفانه برخی در این سال ها آن گونه که شایسته بود در جهت تحقق شعار سال تلاش نکردند.

وی با بیان این که حمایت از تولید داخلی چرخه اقتصادی کشور را در مسیر صحیح می چرخاند، افزود: با حمایت صحیح و به موقع از تولیدات داخلی می توانیم آینده اقتصاد کشورمان را تضمین کنیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز اقتصاد کشورمان بیمار است و اثرات این بیماری را در وضعیت و شراط جامعه به وضوح می بینیم، بیان داشت: اگر در تولیدات داخلی خودکفا شویم و تنها از کالای ایرانی استفاده کنیم، واردات به کشور به حداقل ممکن می رسد و در نهایت شاهد رونق اقتصاد و رفع مشکلات معیشتی و اشتغال مردم خواهیم بود.

حجت الاسلام روحانی با تأکید براین که مسؤولان از شعار گرایی در سال جدید به شدت پرهیز کنند، افزود: وظیفه هر ایرانی وطن پرست در سال جدید باید حمایت از کالای داخلی باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha