جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نظامی اسیر سعودی

حوزه/ فایز بن ناصرخلیف المطیری یکی از سربازان ارتش عربستان سعودی وابسته به گارد ملی است که در نیمه ماه گذشته میلادی در عملیات هجومی ارتش و کمیته مردمی یمن به پایگاه عربستان در نجران اسیر شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، فایز بن ناصر خلیف المطیری یکی از سربازان ارتش عربستان سعودی وابسته به گارد ملی است که در نیمه ماه گذشته میلادی در عملیات هجومی ارتش و کمیته مردمی یمن به پایگاه عربستان در نجران اسیر شده است.

این اسیر عربستانی گفت: یک سال پیش به عنوان سربازی در کنار یک تیپ نظامی به منطقه نجران یمن آمدم و در تاریخ 18/3/2018 اسیر شدم.

المطیری اشاره کرد: برخورد رزمندگان ارتش و کمیته های مردمی، برادرگونه و با خوش اخلاقی بوده و همچون برخورد مسلمان با برادر مسلمان بود و رزمندگان به وضعیت سلامت من رسیدگی کرده و درمان کردند.

این اسیر سعودی با پیامی به خانواده اش، آنان را از وضعیت سلامت خود باخبر کرد و به آنان گفت که ارتش و کمیته های مردمی با وی رفتار بسیار خوبی دارند و خوش اخلاق هستند.

وی از خانواده، ملت و دولت عربستان خواست به وضعیت خود و اسرای تجاوز به یمن توجه کنند و دولت عربستان در تبادل اسرا تعامل جدّی داشته باشد.

المطیری از قبیله خود و ملت عربستان درخواست کرد، از مقامات سعودی  که هیچ توجهی به آنان ندارد، بخواهند جنگ را متوقف کرده و برای براقراری صلح تلاش کنند.

رسانه جنگی یمن چند روز پیش فیلمی را منتشر کرده بود که در آن ارتش و کمیته های مردمی یمن به پایگاه عربستان در منطقه حلق هجوم برده و تعدادی از سربازان سعودی را کشته و اسیر و خودرو زرهی آن را نابود کرد و سایر سربازان پایگاه پا به فرار گذاشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha