چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله ابوالحسن مهدوی- عضو خبرگان رهبری

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که حمایت از کالای ایرانی نیاز به فرهنگ سازی دارد، خواستار جلوگیری از واردات بی رویه اجناس خارجی و کالای قاچاق به کشور شد.

آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اصفهان، پیرامون شعار سال جدید «حمایت از کالای ایرانی»، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب هرسال با اشرافی که به تمام نیازهای کشور و اولویت های لازمه و دسیسه های دشمن دارند، عالی ترین کاری که باید توسط مردم و مسئولین انجام شود را به عنوان شعار سال انتخاب می‌کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: شعار به این معنا نیست که صرفا یک حرفی مطرح و تمام شود، بلکه برای اجرایی شدن این شعارها باید فرهنگ سازی شود و اولویت کشور، نظام و مردم باید معطوف به تحقق این شعار شود.

وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری امسال را با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» انتخاب کردند، خاطرنشان کرد: حمایت از کالای ایرانی به معنای تولید صرف و یا مصرف کالای ایرانی نیست، بلکه معنای وسیعی دربر دارد، بنابراین، هر کس کالای ایرانی را تولید، مصرف، تبلیغ و فرهنگ سازی کند و در جهت افزایش کیفیت و کاهش قیمت تمام شده آن تلاش نماید، آن را حمایت کرده است.

امام جمعه موقت اصفهان در رابطه با ابعاد گسترده تر از حمایت از کالای ایرانی، ابراز کرد: هر کس تلاش کند کالای ایرانی صادرات بیشتری داشته باشد، همچنین واردات کمتری در زمینه کالاهای مشابه ایرانی صورت بگیرد و از قاچاق کالا جلوگیری کند، از کالای ایرانی حمایت کرده است

آیت الله مهدوی در پایان ابراز امیدواری کرد: مردم و مسئولین پا به پای هم در راستای تحقق این مهم تلاش کنند تا درهای فشار اقتصادی دشمن بر این کشور بسته شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha