جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 444923
۱۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
آرامش بهاری

حوزه/ طرح «آرامش بهاری» به مناسبت آغاز سال جدید در چهار امامزاده شهرستان مرند در حال اجراست.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مرند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، از اجرای طرح «آرامش بهاری» در امامزادگان شهرستان مرند خبر داد و ابراز کرد: این طرح به مناسبت آغاز سال جدید در امامزاده سید ابراهیم، امامزاده سید احمد، امامزاده سید حسن و امامزاده محمد(ع) ابرغان آغاز شده است.

حجت الاسلام رحیم اختیاری افزود: این طرح با اجرای مراسم لحظه تحویل سال نو در آستان مقدس امامزاده سید احمد(ع) مرند آغاز شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مرند تاکید کرد: برنامه های متنوعی با برپایی خیمه معرفت شامل غرفه کودک و نوجوان، پاسخگویی به سوالات شرعی، مشاوره وقف و خانواده، برپایی نماز جماعت و سخنرانی با حضور مبلغ اعزامی از قم هر روز در امامزادگان شهرستان مرند اجرا می شود.

حجت الاسلام اختیاری همچنین از حضور حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده امام جمعه مرند و حجت الاسلام سنجری امام جمعه جلفا و حجت الاسلام علی اکبر رجالی استاد اخلاق و از شاگردان استاد سعادت پرور( پهلوانی ) در امامزاده سید ابراهیم(ع) مرند در امامزاده سید احمد(ع) مرند خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: بازرس سازمان مرکزی اوقاف و امور خیریه نیز در امامزاده سید احمد(ع) حضور پیدا کرده و از اجرای طرح آرامش بهاری در شهرستان مرند بازدید کرد.

رئیس اوقاف و امور خیریه مرند اظهار کرد: امسال یک نوآوری جدیدی نیز در اجرای طرح صورت گرفته و آن هم ترویج سبک زندگی اسلامی است، در همین راستا مهارت‌ های زندگی در حوزه سبک زندگی اسلامی به طرق مختلف به گردشگران مذهبی و زائران آموزش داده می ‌شود.

گفتنی است، طرح آرامش بهاری تا پانزده فروردین ماه در سطح امامزادگان شهرستان مرند اجرا می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha