جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پذیرش حوزه های علمیه خواهران

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان اینکه تمدید ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران تا ۲۵ فروردین‌ماه در لرستان، گفت: تدابیر لازم برای جذب کیفی و کمی طلبه در مدارس علمیه اتخاذ شد.

اکرم مهرابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم‌آباد، با اشاره به اینکه ثبت‌نام از علاقه‌مندان به حوزه‌های علمیه خواهران تا 25 فروردین‌ماه سال جاری تمدیدشده است، اظهار داشت: امسال ظرفیت پذیرش سطح 2 حوزه در لرستان 350 نفر و برای سطح 3 نیز 45 نفر اعلام‌شده است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان اینکه علاوه برجذب حداکثری طلبه ملاک اصلی کیفیت محوری در جذب است، تصریح کرد: تلاش می‌شود تا با جذب افراد مؤمن، انقلابی و مستعد شاهد تحقق حوزه‌های علمیه پویا و انقلابی برای پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب باشیم.

وی با اشاره به اینکه تدابیر لازم برای تبلیغ و اطلاع‌رسانی ثبت‌نام از علاقه‌مندان از ابتدای ثبت‌نام تاکنون اندیشیده شده است، افزود: در این راستا تبلیغات میدانی رسانه‌ای و ... برنامه‌ریزی‌شده است و با همکاری حوزه نمایندگان ولی‌فقیه در شهرهای استان، نهادهای بسیج، آموزش‌وپرورش، تبلیغات اسلامی و... برنامه‌ریزی‌های لازم برای اطلاع‌رسانی صورت گرفته است.

مهرابی خاطرنشان کرد: تاکنون دانش آموزان 39 دبیرستان دخترانه لرستان از مدارس علمیه این استان بازدید نموده و از نزدیک با سیمای کلی حوزه و اهداف آن آشنا شده‌اند که این مهم می‌تواند دانش آموزان علاقه‌مند به تحصیل در را به ثبت‌نام برای فراگیری علوم حوزه سوق دهد

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha