پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 444932
۱۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷
کوچکی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی خمینی شهر گفت: امسال ۶هزار و ۳۸نفر در ۳۱ مسجد معتکف شده اند که از این تعداد ۴هزار و ۳۸ نفر خواهر و۲هزار نفر براردران می باشند.

به گزارش خبرگزاری« حوزه »  از خمینی شهر  حجت الاسلام سید محسن کوچکی در  جمع خبرنگاران پیرامون آغاز مراسم اعتکاف رجب المرجب اظهار کرد: امسال در مجموع 31مسجد کل شهرستان در مراسم اعتکاف شرکت می کنند ودو مسجد دیگر نیز علاوه بر سال های گذشته اضافه شد.

وی درتوضیح  آمار شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف سال96 گفت: 6هزار و 38نفر  در مجموع ثبت نام کرده اند که 4هزار و ۳۸ نفر خواهر و2هزار نفر از برادران می باشند. از مساجد شهرستان که امسال مراسم اعتکاف در آنها برگزار می شود شهرهای اصغرآباد، کوشک وقلعه امیریه هر کدام یک مسجد ودرچه ۸مسجد مابقی در خود شهرستان خمینی شهر است

حجت الاسلام کوچکی در بحث برنامه های فرهنگی مساجد عنوان کرد: افراد فرهنگی یا مسئولان مساجد همکاری های لازم با ما را ندارند و متاسفانه تفکر فرد گرایانه ای از خود نشان می دهند که این تفکر در اسلام قابل قبول نیست و اسلام و حضرت رسول (صلی ا...علیه وآله)امت اسلامی را به وحدت دعوت کرده اند.

وی در بخش مسابقات ایام اعتکاف خاطر نشان کرد: اداره تبلیغات اسلامی سنوات گذشته حدود ده درصد از جوایز مساجد را عهده دارشده است وسال گذشته کتاب مفاتیح الحیات آیت ا...جوادی آملی به عنوان جایزه مسابقات به مساجد اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha