جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید منصور موسوی ، حجت الاسلام موسوی ، استاد حوزه علمیه قم

حوزه/ حجت الاسلام موسوی گفت: چه زیباست شروع فصل خودسازی با میلاد حضرت علی(ع) در ایام اعتکاف و پایان فصل خودسازی با شهادت حضرت علی(ع) در ماه‌ مبارک‌ رمضان؛ از این رو تا می‌توانید خود را آماده دریافت نعمات الهی کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام سید منصور موسوی، استاد حوزه علمیه قم، امروز در جمع معتکفین مسجد الغدیر اهواز، با بیان اینکه همه لحظات زندگی حضرت امیرالمؤمنین(ع) مصداق ذکر الهی بود، اطهار داشت: از بدو تولد حضرت امیر که لب به قرائت قرآن گشودند تا ضربت و شهادت ایشان، همگی مصداق ذکر الهی بود و این مهم بهترین درس برای انسان‌های صالح است.

وی با تأکید بر اینکه تک‌تک لحظات امام علی(ع) برای جوانان قابل الگوگیری است، گفت: طی طریق الهی درگرو تبعیت از صراط امیرالمؤمنین(ع) است.

این استاد حوزه علمیه، اعتکاف را فرصتی برای تمرین سبک زندگی علی وار دانست و تصریح کرد: توصیه می‌کنم که هدفتان از شرکت در مراسم معنوی اعتکاف طی طریق صراط علی(ع) باشد که جز این، بهره‌ای نخواهد بود.

حجت الاسلام موسوی، سه روز حضور در مراسم معنوی اعتکاف را زندگی با طعم بندگی توصیف کرد و بیان داشت: چه زیباست شروع فصل خودسازی با میلاد حضرت علی(ع) در ایام اعتکاف و پایان فصل خودسازی با شهادت حضرت علی(ع) در ماه‌ مبارک‌ رمضان؛ از این رو تا می‌توانید خود را آماده دریافت نعمات الهی کنید که إن شاءالله کلید عاقبت‌به‌خیری شما در این ایام پنهان است.

وی در پایان خطاب به طلاب حاضر در مراسم، گفت: تا می‌توانید در این استغفار کنید که اعتکاف خلوتگه ذکر‌ و فکر است.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha