جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فلسطین

حوزه/ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامى جنايات رژيم سفاك صهيونيستى در به شهادت رساندن و زخمى كردن بيش از يكهزار و ٢٠٠ تن از مردم آزاده و مسلمان فلسطين در راهپيمايى بازگشت در شهر غزه را محكوم كرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامى با انتشار پيامى، جنايات رژيم سفاك صهيونيستى در به شهادت رساندن و زخمى كردن بيش از يكهزار و ٢٠٠ تن از مردم آزاده و مسلمان فلسطين در راهپيمايى بازگشت در شهر غزه را محكوم كرد.

متن پيام به اين شرح است:
بسم الله الرحمن الرحيم
بار ديگر چهره سفاك و ذات ددمنش وحشى ترين حكومت تاريخ در به شهادت رساندن و زخمى كردن بيش از يكهزار و ٢٠٠ تن از مردم آزاده و مسلمان فلسطين در راهپيمايى بازگشت در شهر غزه، نمايان شد. مردمى كه با برگزارى راهپيمايى مسالمت آميز، تنها بر حق انسانى خويش مبنى بر بازگشت به خاك وطن و زادگاه خود تأكيد داشتند و اعتراض خود به اشغال فلسطين عزيز را بيان كردند.
سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامى ضمن محكوم كردن اين اقدام شنيع رژيم صهيونيستى كه با حمايت اربابان آمريكايى و در ميان سكوت همراهان متحجر منطقه انجام شده است، از نهادهاى بين المللى مى خواهد تا وظايف قانونى و مورد انتظار خود را انجام دهند و مانع تكرار اين اتفاق شرم آور و غيرانسانى شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha