سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 444952
۱۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
اعتکاف طلاب اهوازی

حوزه/ حجت الاسلام جامعی با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف ویژه طلاب و دانشجویان کلان‌شهر اهواز، گفت: تمرین زندگی با طعم بندگی شعار اعتکاف ۹۷ بوده و تلاش می‌کنیم با اجرای برنامه‌هایی معنوی، زمینه تعالی طلاب و دانشجویان را فراهم آوریم.

حجت الاسلام مهران جامعی، از فعالان فرهنگی و انقلابی کلان‌شهر اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری ویژه برنامه اعتکاف مختص طلاب و دانشجویان اهوازی، اظهارداشت: با توجه به لزوم همگرایی و ایجاد علقه معنوی میان قشر طلبه و دانشجو، اعتکاف طلاب و دانشجویان با استعداد ۱۵۰ نفر را در مسجد الغدیر اهواز برگزار کردیم.

وی عنوان این ویژه برنامه را «خلوتگه ذکر و فکر» اعلام کرد و گفت: تمرین زندگی با طعم بندگی شعار اعتکاف ۹۷ بوده و تلاش می‌کنیم با اجرای برنامه‌هایی معنوی، زمینه تعالی طلاب و دانشجویان را فراهم آوریم.

حجت الاسلام جامعی، پیاده‌سازی سبک زندگی اسلامی در سه روز فرصت بندگی را اولویت اصلی مجموعه عصر ظهور اهواز دانست و بیان کرد: کادر تربیتی مجموعه فرهنگی-جهادی عصر ظهور تلاش دارد با پیاده‌سازی الگوهای رفتاری سبک زندگی اسلامی حتی در زمینه خورد و خوراک، فرهنگ سبک زندگی دینی را میان طلاب و دانشجویان نهادینه سازد.

این فعال فرهنگی، با اشاره به‌ویژه برنامه‌های اعتکاف مسجد الغدیر اهواز، گفت: بهره‌مندی از سخنرانی‌های حجج السلام و المسلمین حیدری، فرحانی و حاجتی، برگزاری حلقه‌های معرفتی با موضوعات اخلاقی-تربیتی، انس با قرآن و مناجات خوانی و... برخی از ویژه‌برنامه‌های اعتکاف ۹۷ مسجد الغدیر اهواز می‌باشد.

وی در پایان اعتکاف را فرصت شکوفایی استعدادهای معنوی جوانان دانست و اظهارداشت: إن شاءالله سه روز فرصت بندگی در ایام اعتکاف، زمینه‌ای برای شکوفایی استعدادهای معنوی طلاب و دانشجویان باشد و از طریق این ایام بتوانند راه سعادت و خوشبختی را در پیش گیرند.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha