جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی ، امام جمعه دزفول

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی، گفت: اعتکاف بهترین فرصت برای مطرح سازی و در میان گذاشتن خواسته های معنوی با خداوند است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اعتکاف را فرصتی طلایی در ماه رجب عنوان کرد و اظهارداشت: اعتکاف برای مؤمنان و انسان هایی است که در پی خلوت دل، دوری از خلق و ارتباط با خالق و رسیدن به مقام قرب الهی هستند.

امام جمعه دزفول رجب را ماه رحمت الهی بیان کرد و گفت: براساس روایات، بندگان در ماه مبارک رجب هر آنچه از خداوند بخواهند را دریافت خواهند کرد و در این میان اعتکاف بهترین فرصت برای مطرح سازی و در میان گذاشتن خواسته های معنوی با خداوند است.

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول با بیان اینکه خداوند در ماه رجب وعده استجابت دعا را داده است، عنوان داشت: اعتکاف آثار فردی و اجتماعی دارد، شخص معتکف با مراقبت و مواظبت با روحیه معنوی و الهی در جامعه حضور خواهد یافت و بر اطرفیان تأثیر خواهد گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی، ادامه داد: اثرات معنوی اعتکاف به صورت مستقیم در خانواده و جامعه گسترش پیدا خواهد کرد؛ از این رو خیرات و برکات اعتکاف نه تنها معتکف بلکه جامعه را دربرخواهد گرفت.

وی در پایان گسترش شعاع نورانی و معنوی اعتکاف را در رشد و تعالی جامعه بسیار مؤثر قلمداد کرد.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha