پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت‌الاسلام مهدی سفیدیان - جانشین معاونت تعلیم و تربیت صالحین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان

حوزه/ جانشین معاونت تعلیم و تربیت صالحین سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان با بیان اینکه حفظ انقلاب اسلامی از دغدغه‌های جدی مردم و مسئولان باشد، بر تبیین جایگاه جمهوری اسلامی در دنیا تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام مهدی سفیدیان، ظهر امروز در جمع معتکفان مهدی‌شهری به میزبانی مسجد امام علی (ع) شهرک انقلاب این شهر، با اشاره به‌روز دوازدهم فروردین‌ماه روز جمهوری اسلامی اظهار داشت: پرداختن به‌روز جمهوری اسلامی در دوازدهم فروردین‌ماه از اهمیت و جایگاه بسیار بالایی برخوردار است اما متأسفانه با توجه به در ایام تعطیلات بودن این روز و تعدد مناسبت‌ها در روزهای اطراف این روز، کمتر به اهمیت و جایگاه دوازدهم فروردین‌ماه روز جمهوری اسلامی پرداخته می‌شود.

جانشین معاونت تعلیم و تربیت صالحین سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان تصریح کرد: حفظ انقلاب اسلامی باید از دغدغه‌های جدی مردم و مسئولان باشد و این انقلاب اسلامی به‌راحتی به دست نیامده و با رشادت‌ها و جانفشانی‌های تعداد کثیری از شهیدان انقلاب اسلامی و با آبیاری درخت این انقلاب توسط خون این شهیدان شکل‌گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه مردم باید قدردان این حکومت و انقلاب اسلامی باشد، افزود: سردار شهید حاج حسن شاطری گفت که «مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچون ماهی در آب هستند و تا زمانی که یک ماهی از آب خارج نشود قدردان نعمت آب نیست»؛ و مردم در کشور باید قدردان نعمت ولایت‌فقیه و این نظام اسلامی باشند.

حجت‌الاسلام سفیدیان خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان در کشور باید با رفتار و کردار و عملکرد خود زمینه‌ساز اتصال جمهوری اسلامی به حکومت مهدوی باشند.

وی با اشاره به سالروز وفات عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب (س) گفت: شهدای مدافع حرم زحمات بسیار ارزشمندی را در راستای برقراری امنیت حرم این بانوی اسلام داشتند و در شب و روز وفات حضرت زینب (س) باید با قرائت فاتحه و دعای بسیار برای شادی روح این شهیدان، از زحمات و رشادت‌ها و جانفشانی آنان تجلیل و تقدیر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha