پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حضرت زینب

حوزه/امام جمعه ویس با بیان عشق و علاقه وافر بانوی صبر و استقامت به سیدالشهدا(ع) گفت: احیای دین و استمرار امامت و ولایت برای مواظبت و مراقبت از مکتب تشیع و دین اسلام از ویژگی های اجتماعی زینب(س) است.

حجت الاسلام محمدعلی آفرین، امام جمعه ویس، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تسلیت فرا رسیدن ایام وفات حضرت زینب(س)، ابراز امیداوری کرد تا در زندگی فردی و اجتماعی و همچنین احیای دین خداوند، حضرت زینب(س) را الگو قرار دهیم.

امام جمعه ویس با بیان عشق و علاقه وافر بانوی صبر و استقامت به سیدالشهدا(ع) بیان داشت: این علاقه برای رضای خداوند تعالی و دینش و به واسطه کمال معرفتی به امام زمان خودش حاصل شده است و وظیفه الهی برای استمرار دین الهی را از امام حسین(ع) تحویل و آن حماسه های عظیم را خلق کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی ویس به استقامت های عقیله بنی هاشم برای احیای دین اسلام در زندگانی فردی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: عبادت ها، اخلاق و صفات آن بانو در کنار احیای دین و استمرار امامت و ولایت برای مواظبت و مراقبت از مکتب تشیع و دین اسلام زبانزد و نمود خاصی دارد.

حجت الاسلام آفرین در رابطه با اعتکاف اظهار داشت: معتکفان در این سه روز توشه هایی را برای خود در پرونده اعمال خود ذخیره کرده اند که باید از این پس نیز با مراقب و تهذیب نفس، حافظ آن توشه های معنوی باشند تا إن شاءالله رمز سعادت و عاقبت بخیری‌شان باشد.

وی در پایان گفت: امیدواریم معتکفان درگاه الهی که در مساجد خدا عزلت گزیده اند، با توشه ای سرشار از اخلاص، تدین، ایمان، عبودیت و خوبی های بیشمار از ایام البیض و اعتکاف خارج شوند.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha