شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباسی در دیدار مسئولان حوزه قزوین با نماینده ولی فقیه در استان، گفت: استفاده از کالای ایرانی قابل عملیاتی شدن در جامعه بوده و امروز باید شرکت های تولیدی در راستای جلب اعتماد مشتریان تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام علی عباسی، صبح امروز در دیدار مدیران و معاونان حوزه علمیه استان قزوین، با نماینده ولی فقیه در استان، ضمن تبریک سال جدید، به شعار امسال رهبری معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: استفاده از کالای ایرانی قابل عملیاتی شدن در جامعه بوده و امروز باید شرکت های تولیدی در راستای جلب اعتماد مشتریان تلاش کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: وجود منابع طبیعی، انواع معادن، نفت و چهار فصل بودن ایران و همچنین استعدادهای ویژه که خداوند به ملت عزیز ایران و خصوصا جوانان داده است، همه دلیل براین است که ما می توانیم خودمان مستقل باشیم و نیازی به کشورهای دیگر در هیچ زمینه ای نداشته باشیم.

وی ادامه داد: پیشرفت هایی که جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف داشته مانند پیشرفت های هسته ای که در مدت کوتاهی جوانان ایرانی، ایران را جزو کشورهای پیشرو در این فناوری قرار دادند و خودکفایی در بخش اسلحه های مختلف و موشک و یا پیشرفت در بحث داروسازی، ایران را جزو کشورهای موفق قرار داده است.

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به این که شعار «ما می توانیم» در قسمتهای زیادی در کشور ما تجربه شد که یک بخش آن مبارزه با استکبار وزیاده خواهی های کشور های استعمارگر بود، گفت: «ما می توانیم» در استفاده از کالاهای ایرانی زمینه را برای فعال شدن بیشتر کارگا های صنعتی فراهم می آورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha