پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 445084
۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
نعمتی معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر از تمدید مهلت ثبت نام پذیرش حوزه علمیه سال تحصیلی ۹۸-۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر حجت الاسلام مهدی نعمتی، امروز در مدیر و معاونان حوزه علمیه استان بوشهر از تمدید مهلت ثبت نام پذیرش حوزه علمیه برای سال تحصیلی 9۸-9۷ خبر داد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر گفت: تا پیش از مهلت ثبت نام تا 15 فروردین ماه سال جاری تعیین شده بود، اما به دلیل استقبال داوطلبان این مهلت تا پایان روز 27 فروردین ماه تمدید شده است.

وی افزود: متقاضیان ورود به حوزه علمیه می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی www.howzeh-qom.ir  نسبت به ثبت نام اقدام کنند و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر به مدارس علمیه در سراسر استان مراجعه نمایند.

حجت الاسلام نعمتی با اشاره به شرایط ثبت نام کنندگان برای ورود به حوزه علمیه گفت: برخورداري از صلاحيتهای اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی، اعتقاد و التزام به ولايت فقيه و نظام مقدس جمهوریاسلامی ايران، تابعيت جمهوری اسلامي ايران، برخورداری از سلامت جسمي و روحی، موفقيت در آزمون ورودي و مصاحبه و نداشتن منع قانوني از نظر نظام وظيفه از جمله شرایطی است که داوطلبان باید از آن برخوردار باشند

معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر تعداد مدارس علمیه استان را هشت مدرسه عنوان کرد و ابراز داشت: از این تعداد دو مدرسه سفیران هدایت در شهرستان های دشتی و دشتستان و شش مدرسه بلند مدت در شهرستان های بوشهر، کنگان، دیر، گناوه، دشتی و دشتستان فعالیت می کنند.

وی تعداد طلاب حال حاضر استان را 650 نفر عنوان کرد و اظهار داشت: 120 استاد تمام وقت و پاره و وقت به همراه استادیار عهده دار تدریس این طلاب در مدارس هشت گانه استان هستند.

حجت الاسلام نعمتی با اشاره به زمان برگزاری آزمون ورودی حوزه علمیه استان اظهار داشت: این آزمون همزمان با سراسر کشور هفتم اردیبهشت ماه سال جاری ساعت 9 صبح در مصلی امام خمینی(ره) بوشهر برگزار می شود و نتیجه آن نیز 19 خرداد ماه سال جاری به اطلاع خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha