پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
گروه جهادی

حوزه/مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) جاجرم با اشاره به برنامه‌های جهادی تبلیغی مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) در ایام تعطیلات نوروز گفت: طلاب جهادگر مدرسه علمیه جاجرم، در ایام تعطیلات نوروزی، در مجتمع رفاهی امام رضا (ع) حضور یافتند.

حجت‌الاسلام مهدی اسدالله زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: طلاب جهادگر مدرسه علمیه جاجرم در ایام تعطیلات نوروزی برای خدمات دهی به زائران و مسافران، در مجتمع رفاهی امام رضا (ع)  حضور یافتند.

وی با اشاره به برنامه‌های جهادی تبلیغی مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) در تعطیلات نوروز افزود: 20 نفر از طلاب در مجتمع رفاهي امام رضا (ع) منطقه دشت جنگل گلستان برای ارائه خدمات تبلیغی، پاسخگویی به سؤالات شرعی و اقامه‌ نماز جماعت حضور یافتند.

مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) جاجرم تصریح کرد: همچنین حضور 15 نفر از طلاب این مدرسه علمیه در پارک لاله شهرستان برای ارائه خدمات فوق نیز از جمله برنامه‌های اردوی جهادی این مدرسه به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه برنامه اردوهای جهادی از 28 اسفند ماه 96 آغاز و تا 13 فروردین امسال ادامه داشت، خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی با شناسایی دقیق روستاهای محروم و با هدف محرومیت‌زدایی و اجرای برنامه‌های تبلیغی، فرهنگی و عمرانی در ایام تعطیلات نوروز به مردم استان خدمت‌رسانی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha