جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
به وقت شام

حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین، فیلم «به وقت شام» را اثری فاخر در سینمای ایران دانست و از تلاش های انقلابی ابراهیم حاتمی کیا تقدیر کرد.

حجت الاسلام علاءالدین صفی خانی در حاشیه اکران فیلم «به وقت شام»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین گفت:  شهدای مدافع حرم افراد دلاوری هستند که در جبهه ولایت و توحید، فداکاری و ایثار می کنند و این افراد شهادت را انتخاب کردند.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین افزود: جهاد اکبر به بصیرت افزایی نیاز دارد تا در سایه بینش اسلامی در مقابل دشمنان ایستادگی شود و شهدای مدافع حرم به صورت عملی پای در این راه گذاشته اند.

 وی اظهار کرد:  تا زمانی که عطر شهید و شهادت در کشور به مشام می رسد، ناامنی در کشور وجود نخواهد داشت و تفکر عاشورایی و فرهنگ ایثار و شهادت حافظ نظام اسلامی است.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین گفت: استکبار جهانی و دشمنان اسلامی می خواستند با ایجاد داعش در مسیر خدشه دار کردن اسلام و از بین بردن انقلاب اسلامی حرکت کنند که امروز باید قدردان خون شهدای مدافع حرم باشیم.

حجت الاسلام صفی خانی تصریح کرد:  آمریکا از جوانان ایران اسلامی که با تفکر انقلابی به مقابله با استکبار می پردازند و از اسلام حراست می کنند، هراس دارد و عربده کشی های سران استکبار به دلیل همین اقتدار ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: حرکات بزرگ و ارزشمند شهیدان مدافع حرم در عراق و سوریه اثر گذاشته و باعث آزادی مناطق مختلف این کشورها شده است.

وی به ساخت فیلم «به وقت شام» اشاره کرد و بیان داشت:حاتمی کیا یکی از کارگردانان ارزشی و کاربلد سینمای کشور است که جای این فیلم در میان سایر فیلم ها که موضوع شهدای مدافع حرم بود، به واقع خالی بود که تولید  این اثر ارزشمند و فاخر در سینمای ایران جای تقدیر دارد.

وی تصریح کرد:امروز هنرمندان سینما باید بیش از همیشه این رشادتهای دلاورمردان عرصه ایثار و شهادت را به خوبی به تصویر کشیده و در جامعه به نسل نوجوان و جوان بیشتر بشناسانیم.

وی اظهار کرد: چه هجمه های زیادی روی این فیلم شد، ولی شما امروز در سراسر کشور می بینید که مردم و جوانان و خانواده ها استقبال خوب وبی نظیری از این فیلم داشته اند که مسئولین باید از این هنرمندان نظیر ابراهیم حاتمی کیا حمایت جدی نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha