شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد

حوزه / مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از فعالیت ۱۴۰ نفر از مبلغین در طرح آرامش بهاری استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت ‌الاسلام حسین زارع زاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در استان یزد گفت: طرح آرامش بهاری از 25 اسفند تا 15 فروردین‌ماه در 60 امامزاده و بقاع متبرکه استان یزد اجرا شد.

وی با بیان اینکه 140 نقر از مبلغین در این طرح در استان یزد فعالیت کردند گفت: این طرح با حضور و همکاری 90 روحانی اعزامی از حوزه علمیه‌ی قم و ۵۰ روحانی مبلغ بومی اجرا شد.

حجت ‌الاسلام زارع زاده به فعالیت های صورت گرفته در طرح آرامش بهاری در یزد افزود: برپایی خیمه‌های معرفت، غرفه حجاب، غرفه کودک، غرفه مشاوره، زیارت مجازی ازجمله فعالیت‌های فرهنگی و خدمات‌رسانی این طرح بود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد تصریح کرد: ان شاءالله با اجرای طرح آرامش بهاری بتوان بقاع متبرکه را به قطب فرهنگی تبدیل و درنهایت معارف و سبک زندگی اسلامی ترویج یابد.

وی با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری امسال با تجلیل از مبلغان برتر پایان یافت، گفت: در پایان اجرای طرح آرامش بهاری که در امامزاده سید جعفر محمد (ع) برگزار شد، از 18 مبلغ برتر در زمینهٔ انجام وظایف و مسئولیت مربوطه  تجلیل شد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha