پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید داوود موسوی - امام جمعه محمود ‌آباد

حوزه/ حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که حمایت واقعی از کارآفرینان، تولیدکنندگان و حذف کاغذ بازی‌های نفس‌گیر باید در دستور کار مسئولان کشور باشد، گفت: مردم باید با اعتماد به توانمندی‌های داخلی و تقبیح مصرف کالاهای خارجی به اعتلای کشور کمک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد، صبح امروز در دیدار جمعی از مسئولان این شهرستان به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: باید از همه ظرفیت های کشور در جهت تحقق مطالبات رهبری در سال جدید بهره گیریم.

وی افزود: در تدابیر رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال‌های متوالی نشانی از شناخت دقیق و رصد سیاست‌گذاری‌های دشمنان بین‌المللی انقلاب اسلامی در موضوع فشار اقتصادی و فلج کردن چرخ انقلاب است.

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که دشمنان به دنبال فلج کردن چرخ انقلاب در حوزه اقتصادی هستند، خاطرنشان کرد: متأسفانه علیرغم تاکیدات و تذکرات مستمر مقام معظم رهبری و تبیین جزء به جزء سیاست‌ها در این نامگذاری‌ها و ارائه راهکار اجرایی تحقق مطالبات ایشان آن گونه که ضرورت داشته جانب اجرا پیدا نکرده است.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که به دلیل اهمال در این سیاست‌ها، آثار تنگناها و تبعات اقتصادی روز به روز نمایان‌تر می شود، گفت: کلید حل مشکل در مجموعه اقتصادی کشور در همه مقاطع و این مقطع تکیه بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی است.

امام جمعه محمود آباد با اشاره به این که در سیاست‌ها و تاکیدات امسال مقام معظم رهبری بصورت همه جانبه به مسأله حمایت از تولید داخل تأکید شده است، بیان داشت: خطاب مقام معظم رهبری در سال جدید هم به مردم و هم مسؤولان بوده است که برای ایجاد اشتغال و رونق تولید باید مردم به مصرف تولیدات داخلی توجه گسترده کرده و با خرید کالاهای ایرانی زمینه رونق تولید و ایجاد رغبت در تولیدکنندگان را فراهم کنند.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که یکی از الزامات ویژه حمایت از کالای ایرانی، مبارزه با واردات بی رویه و قاچاق کالا به ویژه در مواردی که کشور استعداد تولید آن را دارد است، گفت: از الزامات دیگر، تحول واقعی در نگاه مدیران عرصه‌های ذیربط با تولید و برکناری مدیران کم کار و حاکم شدن روحیه جهادی در بدنه دستگاه‌های مؤثر در حوزه‌های اقتصادی است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که حمایت واقعی از کارآفرینان، تولیدکنندگان و حذف کاغذ بازی‌های نفس‌گیر باید در دستور کار مسئولان کشور باشد، گفت: مردم باید با اعتماد به توانمندی‌های داخلی و تقبیح مصرف کالاهای خارجی به اعتلای کشور کمک کنند.

وی با تأکید براین که برای اعتلای کشور به‌عنوان یک فریضه باید از تولیدات داخلی استفاده کرد، افزود: برای نجات کشور و تامین سرنوشت نسل آینده باید کم و کاستی‌ها، کیفیت کم کالاها و نقائص کالاهای داخلی را تحمل کرده تا زمینه ای برای تولیدات کیفی‌تر فراهم شود.

امام جمعه محمود آباد در ادامه سخنان خود به موضوع اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و با بیان این که راه تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش و عزم مسئولان است، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی شکوفایی استعدادهای داخلی است.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که باید از همه ظرفیت های موجود در کشور به منظور تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید بهره گرفته شود، بیان داشت: تأکید مجدد رهبر معظم انقلاب بر مسأله اقتصاد داخلی  نشان دهنده اهمیت این مسأله مهم در کشور است.

وی با تأکید بر این که امروز کشورمان در عرصه اقتصادی با مشکلات بسیاری روبرو است، تصریح کرد: تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی با مدیریت صحیح و جهادی همه مسئولان امکان پذیر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha