چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نعمتی معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر از آغاز ثبت نام رشته تخصصی کلام اسلامی سطح ۲ در بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از بوشهر، حجت الاسلام مهدی نعمتی، ظهر امروز در نشست معاونان حوزه علمیه استان بوشهر از ثبت نام رشته تخصصی کلام اسلامی سطح 2 در بوشهر خبر داد و گفت: این دوره برای دومین سال در شهر بوشهر ویژه روحانیون، طلاب بلند مدت و سفیران هدایت برگزار می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به زمان ثبت نام اظهار کرد: ثبت نام از 14 فروردین آغاز و تا 31 فروردین ماه سال جاری از طریق مراجعه به سایت معاونت آموزش حوزه های علمیه به نشانی اینترنتی www.howzeh-qom.ir انجام می شود و نتیجه آزمون نیز دهم اردیبهشت ماه از این طریق اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام نعمتی با بیان اینکه رشته کلام اسلامی اولین رشته تخصصی حوزوی در استان بوشهر است، افزود: سال گذشته تعداد شش استاد عهده دار تدریس کتب رشته تخصصی کلام اسلامی سطح 2 بودند و خوشبختانه در تامین اساتید رشته تخصصی کلام اسلامی مشکلی نداریم.

معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر، تعداد شرکت کننده در کلاس های رشته تخصصی کلام اسلامی سطح 2 در سال گذشته را 15 نفر عنوان کرد و اظهار داشت: کلاس های این رشته تخصصی در محل تخصصی مرکز کلام اسلامی برگزار می شود.

گفتنی است، رشته تخصصی کلام اسلامی زیر نظر موسسه امام صادق(ع) آیت الله العظمی سبحانی در قم است.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha