جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان گفت : هدف قدرتهای غربی نه فقط آسیا بلکه نابودی امت اسلامی است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در گفتگو با رسانه های خبری در شهر رحیم یارخان، گفت: هدف قدرتهای غربی نه فقط آسیا بلکه نابودی امت اسلامی است. با اقدامات جرأتمندانه، بابصیرت و دانشمندانه و سلاح برادری در جهان اسلام، اهداف غربی ها را می توان شکست داد.

وی افزود: برای این که آسیا را از دست استکبار غربی نجات دهیم، باید در اقتصاد آسیا مستحکم شویم. طاغوت جهانی برای برآورده شدن منافع خود می خواهد کل منطقه را در محرومیت نگه دارد. تشکیل گروه تروریستی داعش به همین منظور صورت گرفته است. برای مقابله با این چالشها ضروری است که برای آگاهی بخشی مردم آسیا مجامع و انجمن های مختلفی در سطوح مختلف تشکیل داده شود تا اهداف غربی ها را شکست دهیم.

او گفت: دولت محلی منطقه مردان پاکستان نیز در نابسامانی های کشور نقش اساسی ایفا کردند و هیچ فرصتی را فروگذار نکرده اند. بجای پیشرفت کشور و ملّت بدنبال افزایش منافع مالی خود از طرق مختلف بود. با استفاده نابجا از قدرت در سراسر کشور بخصوص در پنجاب مخالفین سیاسی را هدف انتقام قرار دادند و این باعث شد که در کشور بحران اقتصادی ایجاد شود.

وی افزود: بخاطر برنامه ریزی ناقص دولت بیشتر مردم از اساسی ترین امکانات اولیه مانند آب تصفیه شده، آموزش، بهداشت محرومند و این بزرگترین ظلم به این ملّت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha