شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی با آیت الله نوری همدانی

حوزه/ دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز با حضور در دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی با این مرجع تقلید دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار علی لاریجانی که عصر امروز در قم برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات و تلاش های صورت گرفته،  وحدت و انسجام مسئولان و تبعیت از رهبر را مهم دانستند و گفتند: امروز باید همه مسئولان تلاش کنند تا وضعیت اقتصادی مردم بهتر شود و با حمایت از شعار سال و محقق شدن آن موضوع اشتغال و اقتصاد حل شود.

این مرجع تقلید در ادامه گفتند: نامه های فراوانی از مردم پیرامون وضعیت بانک ها و گرفتن دیرکرد به ما می رسد و بارها هم تذکر دادیم، ولی تا به امروز توجه به آن نشده است ، امیدوار هستیم نسبت به این موضوع توجه و پیگیری بیشتر شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی خدمت به مردم را توفیق الهی دانسته و به طور جدی خواستار حل مشکلات معیشتی و اقتصادی شدند و گفتند: توقع این است تلاش ها جوری باشد که مردم تغییر وضعیت اقتصادی را بر سر سفره خود احساس کنند و این امر ان‌شاءالله به همت مسئولان محقق خواهد شد و آینده این نظام و کشور روز به روز بهتر و روشن تر می باشد.

خاطرنشان می شود: در ابتدای این دیدار رئیس مجلس درباره وضعیت جاری کشور و منطقه گزارشی ارائه کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha