شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مهدی مقامی

حوزه/ حجت الاسلام مقامی از راه اندازی کانون مطالعات قرآن و عترت حوزه علمیه خراسان و پذیرش این کانون برای سال تحصیلی جدید تا ۱۵ اردیبهشت ماه خبر داد.

حجت الاسلام مهدی مقامی در گفتگو با خبرگزاری«حوزه»  در مشهد، با اشاره به تجربه موفق تأسیس کانون مطالعات تفسیری در حوزه علمیه خراسان، ابراز کرد: در راستای تلاش برای تحقق هرچه بیشتر مطالبات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه به قرآن و عترت در حوزه های علمیه و با تأکیدات و حمایت های همه جانبه مدیر محترم حوزه علمیه خراسان، توفیق یافتیم با تأسیس کانون مطالعات نهج البلاغه و کانون مطالعات صحیفه سجادیه، این طرح را در قالب «کانون مطالعات قرآن و عترت حوزه علمیه خراسان» ارتقاء ببخشیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حوزه علمیه خراسان ادامه داد: به منظور جذب طلاب مستعد و توانمند برای حضور در کانون مطالعات قرآن و عترت، پذیرش این کانون در قالب آزمون شفاهی و مصاحبه حضوری انجام خواهد شد.

 مدیر مدرسه علمیه تخصصی قرآن و عترت حوزه علمیه خراسان افزود: طلاب متقاضی حضور و فعالیت در کانون، باید پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما حداکثر تا ۱۵ اردیبهشت ماه از طریق سایت این مدرسه به نشانی www.mqekh.com نسبت به تکمیل فرم ثبت نام، اقدام و در آزمون ورودی که در نیمه دوم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

حجت الاسلام مقامی، ضمن اشاره به برخی مزایای حضور در این کانون، نظیر بهره مندی از اساتید و محتوای علمی تخصصی، پرداخت کمک هزینه تحصیلی و امکان حضور طلاب در دوره های تربیت مدرس و تربیت مبلغ، یادآور شد: امیدواریم بتوانیم در آینده با توسعه مخاطبان کانون، امکان حضور خواهران و نیز طلاب شهرستان ها را در این طرح فراهم نماییم.

گفتنی است، بر اساس آنچه در دفترچه راهنمای پذیرش کانون مطالعات قرآن و عترت آمده، شرایط پذیرش عبارتند از التزام عملی به ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی، اشتهار به حسن اخلاق و تقوا، داشتن پرونده فعال تحصیلی در حوزه علمیه خراسان، اتمام سطح یک و قبولی در آزمون ورودی.

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت 9 تا 13 با شماره 05138598381 تماس بگیرند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha