جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست فرهنگی

حوزه/ تاج آبادی با اشاره به تاثیرات بین المللی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: گستره و افق فعالیت انقلاب اسلامی به ایران محدود نمی شود و همه انسان های مسلمان و آزادیخواه را زیر پوشش خود قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، خانم فاطمه تاج آبادی کارشناس فرهنگی مدرسه علمیه کوثر خاتم، در جمع طلاب اظهار کرد: گستره و افق فعالیت انقلاب اسلامی به ایران محدود نمی شود وهمه انسان های مسلمان و آزادیخواه را زیر پوشش خود قرار می دهد.

وی با یادآوری بیانات رهبر معظم  انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای که فرمودند: «ما رسالت داریم، ایران اسلامی رسالتی بیش از این حرفها دارد نه این که قصد جهان گشایی و تصرف داشته باشیم، اصلا این در ذهن کسی که مسلمان باشد وارد نمی شود که بخواهد جهان گشایی کند بلکه مساله، مساله رسالت مقابل بشریت است» افزود: امروز اهمیت وحدت وعزت اسلامی بیش از گذشته نمایان است.

این کارشناس فرهنگی تصریح کرد: توطئه تشکیل گروه های مختلف تکفیری در منطقه غرب آسیا هدفی به جز درگیری میان کشور های اسلامی ندارد و این موضوع جهان اسلام را از هدف اصلی خود دور خواهد کرد.

خانم تاج آبادی تأکید بر این که انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام بود، ابراز کرد: تحقق اتحاد ملی و انسجام اسلامی نیازمند شناسایی مبانی و پایه های وحدت و انسجام و تلاش در راه تقویت و تحکیم این مبانی است.

انتهای پیام / 313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha