جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حج تمتع

حوزه/ رئیس حج و زیارت استان یزد گفت: با افزایش آمار زائران، امسال ۳ هزار و ۱۰ نفر از استان یزد در مراسم حج تمتع حضور می‌یابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، علی ‌اصغر شریفی، رئیس حج و زیارت استان یزد، صبح امروز در نخستین نشست جلسه سلامت زائران حج تمتع استان یزد با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به این که یزد در حال حاضر رتبه نخست کشور در زمینه اعزام زائر به حج تمتع را دارد، گفت: سهمیه زائران حج تمتع استان یزد با انجام پیش ثبت ‌نام از ۲ هزار و ۴۴۲ نفر در قالب ۱۹ کاروان آغاز شد و با توجه به تقاضای بسیار زیاد همشهریان، سه کاروان دیگر نیز به این تعداد اضافه شده است.

وی خاطر نشان کرد: با افزایش آمار زائران، امسال ۳ هزار و ۱۰ نفر از استان یزد در مراسم حج تمتع حضور می‌یابند.

در ادامه محسن حرازی زاده، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز از آمادگی جمعیت هلال احمر برای انجام امور معاینات پزشکی و سلامت زائران حج تمتع ۹۷ خبر داد.

وی با بیان اینکه توجه به سلامت زائران سرزمین وحی از اهمیت بسیاری برخوردار است، افزود: در این زمینه از ظرفیت‌های هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران استفاده خواهد شد.

این مقام مسئول تاکید کرد: یکی از عوامل مهم برای تسهیل در امر معاینات زائران، همکاری و تعامل با مدیران و عوامل اجرایی کاروان‌ها است و پزشکان حج و زیارت باید این مهم را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha