پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مرم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: صدا و سیما در صیانت از ارزش های اخلاقی، حراست از بنیان خانواده ها، ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی و انتقال آن به جوانان و خنثی کردن توطئه های دشمنان در قالب جنگ نرم فرهنگی، از تاثیرگذاری خاصی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، صبح امروز در دیدار با مدیر و معاونین صدا وسیمای مرکز قزوین که در دفتر امام جمعه برگزار شد، ضمن تبریک سال جدید، به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: وظیفه همه نهادها و اقشار مختلف مردم این است که موضوع حمایت از کالای ایرانی را در جامعه فرهنگ سازی و نهادینه کنند. صدا وسیما نیز در این راستا نقش ارزشمند و تاثیرگذاری در خصوص تشویق و ترغیب مردم به سمت کالای ایرانی دارد.

وی افزود: صدا و سیما در صیانت از ارزش های اخلاقی، حراست از بنیان خانواده ها، ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی و انتقال آن به جوانان و خنثی کردن توطئه های دشمنان در قالب جنگ نرم فرهنگی، تاثیرگذاری خاصی برخوردار است.

عضو خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به این که  در شرایط حساس کنونی دشمن تلاش می کند با بهانه های مختلف از جمله مسائل اقتصادی بین مردم و مسئولان نظام فاصله بیندازد و در کنار آن جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد، اظهار کرد: دشمنان انقلاب در هر زمانی، به شیوه های گوناگون برای ضربه زدن به انقلاب تلاش کرده اند و درحال حاضر هم که عصر ارتباطات است و دسترسی به تمام نقاط دنیا به آسانی از طریق فضاهای مجازی و ماهواره صورت می گیرد و تبلیغات آسان شده، از این ابزارها استفاده می کنند.

امام جمعه شهرستان تاکستان عنوان داشت: امر به معروف و نهی از منکر مفهوم بسیار وسیعی دارد و تمام ارکان جامعه را شامل می شود و باید با نگاهی جامع به آن برای نهادینه شدن این فریضه همت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی در پایان گفت: قدرت اجتماعی بر سه پایه؛ باور دینی، رهبری و مردم استوار است و این هنر امام(ره) بود که توانست میان باورهای دینی و مردم پیوند عمیق ایجاد کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha