پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
احمدزاده

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به فعالیت جهادی ۱۴۱ مبلغ در ایام نوروز، گفت: از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ۹۷ بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به بقاع متبرکه استان مشرف شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام محمد احمدزاده در اختتامیه طرح نوروزی آرامش بهاری 97 با عنوان شکرانه خدمت، در مهدیه  امام خامنه ای مشهد، در جمع مبلغان و کارشناسان این طرح گفت: فضیلت خدمت به زائران در روایات مختلف ذکر شده چرا که خدمت به زائر عمل بسیار والایی است.

وی با اشاره به اینکه در استان خراسان رضوی 304 بقعه متبرکه وجود دارد که 129 بقعه مجری طرح آرامش بهاری 97 بودند، اظهار کرد: طرح آرامش بهاری از 25 اسفند تا 15 فروردین 97 در بقاع متبرکه استان برگزار شد که در این برنامه بیش از 2 میلیون و 300 هزار زائر به بقاع متبرکه استان مشرف شدند و از این تعداد حدود 4 درصد زائران خارجی را تشکیل دادند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان اینکه استقبال از طرح آرامش بهاری 97 بسیار چشمگیر بوده به گونه ای که در سال گذشته یک میلیون و  900 هزار زائر به بقاع متبرکه استان مشرف شده بودند.

وی با تقدیر از فعالیت جهادی مبلغان در این طرح، افزود: 141 روحانی متخصص، خدمات فرهنگی به زائران ارائه دادند که خیمه معرفت، غرفه کودکانه، مسابقه فرهنگی، مشاوره خانواده و اعتقادی از جمله این برنامه ها بود.

در ادامه این مراسم  از بهترین مبلغان طرح آرامش بهاری تقدیر شد.

انتهای پیام/ ۳۱۳/۲۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha