جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید مرتضی بختیاری-قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی

حوزه/ قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به تشرف حدود نه میلیون نفر زائر، گفت: دستگاه های مختلف خراسان رضوی باید تلاش کنند، روحیه و فرهنگ میزبانی در مناسبت های مختلف به خاطر وجود حرم رضوی بیش از گذشته توسعه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، سیدمرتضی بختیاری در اختتامیه طرح آرامش بهاری، در مشهد گفت: امسال برنامه و استقبال زائران حضرت رضا (ع) نسبت به سال های گذشته تقاوت داشته و هماهنگی های خوبی در دستگاه های استان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه ستاد خدمات سفر به عهده استانداری خراسان رضوی و فعالیت های ستاد مناسبت های ویژه بر عهده سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی بوده است، ابراز کرد: شهرداری نیز پیگیر امکاناتی بود که در سطح شهر برای زائران قرار داده شده بود.

 قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: 129 بقاع متبرکه نیز میزبان زائران حضرت رضا(ع) بودند که این عرصه بر عهده اداره اوقاف خراسان رضوی بوده است.

وی با اشاره به اینکه امسال با همکاری شهرداری و آستان قدس رضوی برای 30 هزار خودور محل پارک در نظر گرفته شد، افزود: این امر در کنار همکاری دستگاه ها در خدمت به زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) باعث شد نسبت به سال گذشته افزایش حضور زائران را در مشهد مقدس شاهد باشیم.

بختیاری تصریح کرد: تشرف بیش از 8 میلیون و ۸۰۰ هزار زائر تا 15 فروردین ماه به مشهد از آغاز سال 97 و حضور 14 میلیون مسافر در استان خراسان رضوی نشان از خدمت و برنامه ریزی مناسب دستگاه های مختلف است.

وی تاکید کرد: دستگاه های مختلف خراسان رضوی باید تلاش کنند، روحیه و فرهنگ میزبانی در مناسبت های مختلف به خاطر وجود حرم رضوی بیش از گذشته توسعه پیدا کند.

در پایان این مراسم از خادمان، مبلغان و کارشناسان مذهبی بقاع متبرکه خراسان رضوی با حضور مسئولان تقدیر شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۴

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha