شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی تصریح کرد: براساس آموزه های قرآنی، امروز قدرت دفاعی و نظامی خود را برای کشورگشایی نمی خواهیم، بلکه قدرت جمهوری اسلامی ایران فقط قدرت بازدارنده دفاعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فر در دیدار مدیر و معاونین صدا وسیمای مرکز قزوین، ضمن تبریک ماه رجب، بر بهره گیری از این ماه ارزشمند تاکید کرد و گفت: در ماه رجب هر چقدر که انسانها به درگاه خدای متعال استغفار نمایند، خداوند نیز تمام گناهان را می بخشد، لذا باید از تمام ظرفیت های این ماه معنوی و پرفضیلت بهره و توشه ببریم.

وی در ادامه با بیان این که براساس آموزه های قرآنی، امروز قدرت دفاعی و نظامی خود را برای کشورگشایی نمی خواهیم، بلکه قدرت جمهوری اسلامی ایران فقط قدرت بازدارنده دفاعی است، افزود: اگر امروز از توان خود استفاده کردیم و در بالاترین سطح از قدرت قرار گرفتیم، موید آن است که استعداد لازم را در این زمینه داشته ایم که به بالاترین سطح از قدرت برسیم و باید آن را به فعلیت درآورد.

امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران چشم دشمنان را کور کرده و این، به دلیل اقتدار ماست و قدرت های بزرگ دیروز، بیان می دارند که جمهوری اسلامی ایران در منطقه حرف اول را می زند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فر با اشاره به موضوع دشمن شناسی و توجه به نقشه های دشمن، رصد آنها را یکی از مهم ترین موضوعات برای حراست از اقتدار ملی عنوان کرد و بیان داشت: اگر در این زمینه غفلت کنیم، کشور آسیب خواهد دید، لذا باید در برابر  توطئه های دشمنان هوشیار باشیم.

وی در پایان بر حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد و گفت: اقشار مختلف مردم و مسئولین باید شعار سال که از سوی ولی امر مسلمین در اول سال تبیین شده را به خوبی نهادینه کنند تا مشکلات اقتصادی و اشتغال برطرف شود.

                             

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha