جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر حوزه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباسی به مدیران مدارس علمیه قزوین تاکید کرد که از خرید کالای خارجی خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، صبح امروز  در اولین دیدار نوروزی مدیران و معاونین مدارس علمیه قزوین ضمن تبریک سال جدید و ماه پرفضیلت و ارزشمند رجب، بر بهره گیری بیشتر از این ماه تاکید کرد و گفت: کسانی که در مدیریت کلان کشور قرار می گیرند، باید ضمن برخورداری از تفکر ناب دینی و اسلامی و همچنین باور به مبانی انقلابی، تداوم راه حضرت امام(ره) و دستیابی به آرمان های ملت ایران، از دغدغه های اصلی و کلیدی آن ها باشد.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: هیچ‌کس باور نمی‌کند کشوری پس از چهار دهه به این پیشرفت و توسعه دست یابد و این مهم به برکت انقلاب و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: دشمنان اسلام از ابتدای انقلاب تاکنون برای اخلال در امنیت کشور توطئه‌های فراوانی کرده‌اند که بیشتر آن‌ها به همت مردم همیشه در صحنه خنثی‌ شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی افزود: یکی از حوزه‌های مهم که باید در مسیر دست‌یابی به آن حرکت کنیم، تبدیل ایران به یک قدرت بزرگ اقتصادی است که باید در این زمینه قدم های بزرگی در راه رسیدن به اقتصاد پویا برداشته شود.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی هرچه دارد، از برکت پیوند امامت و امت اسلامی است؛ تمام عزت ما از این راه به دست می‌آید و امروز جبهه مقاومت اسلامی در برابر جبهه کفر و آمریکا که منافع نامشروع خود را در جهان دنبال می‌کند، در سایه پیوند استوار امت با امام و رهبری به دست آمده است.

مدیر حوزه علمیه قزوین بر نهادینه شدن موضوع حمایت از کالای ایرانی تاکید و خاطرنشان کرد: حمایت از کالای ایرانی باعث رونق کارگاه ها و فراهم شدن اشتغال برای جوانان می شود. باید امروز مسئولین با برنامه ریزی دقیق و همچنین مردم با خرید کالای ایرانی به رشد و تعالی اقتصادی کشور کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در پایان به مدیران مدارس علمیه قزوین نیز تاکید کرد که از خرید کالای خارجی خودداری کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha