جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام زرینه

تولیت مدرسه علمیه شهرستان بویین زهرا گفت: اولین وظیفه‌ حکومت دینی و دولت اسلامی که از مردم رأی گرفته، تربیت اسلامی و انسانی است‌ و حکومت و دولت باید فضای حاکمیت فضیلت‌ها را فراهم آورد، چرا که رذایل اخلاقی جامعه را ریشه‌کن می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد همایون زرینه صبح امروز در نشستی با مدیر و اساتید مدرسه علمیه خواهران بویین زهرا، ضمن تبریک سال جدید و همچنین ماه پرفیض رجب، به حضور باشکوه مردم قدرشناس استان قزوین در مراسم سالگرد مرحوم آیت الله باریک بین اشاره کرد و گفت: اولین سالگرد ارتحال عالم ربانی و مجاهد نستوه، ابوالشهید مرحو آیت‌الله حاج شیخ هادی باریک‌ببین(ره) با حضور عموم مردم قدرشناس استان به‌ویژه مردم شهر قزوین و مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد و حضور باشکوه مردم در این مجلس نشان دهنده این است که مردم  قدردان زحمات و خدمات کسی که برای خدا کار می‌کند، هستند.

وی بر ترویج فضائل اخلاقی در جامعه تاکید کرد و بیان داشت: اولین وظیفه‌ حکومت دینی و دولت اسلامی که از مردم رأی گرفته، تربیت اسلامی و انسانی است‌ و حکومت و دولت باید فضای حاکمیت فضیلت‌ها را فراهم آورد، چرا که  رذایل اخلاقی جامعه را ریشه‌کن می کند.

وی به حضور جوانان و اقشار مختلف در مراسم اعتکاف اشاره کرد و افزود: مراسم اعتکاف با این که در ایام تعطیلات نوروز بود، ولی جوانان که تشنه معارف ناب اسلامی بودند نه تنها در استان قزوین بلکه در سراسر کشور در این مراسم معنوی باشکوه شرکت کردند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، بیان داشت: حمایت از کالای ایرانی و مصرف آن موجب رونق اقتصادی در کشور، ارتقای وضعیت معیشتی مردم به ویژه قشرهای آسیب‌پذیر می‌شود.

وی ادامه داد: تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی نیازمند رفع موانع است، لذا لازم است مردم نسبت به مصرف کالای داخلی تعصب داشته باشند و تولیدکنندگان هم باید متعهد و وظیفه‌شناس بوده و اجناس با کیفیت و با نازل‌ترین قیمت به بازار عرضه کنند تا مردم نسبت به خرید آن رغبت و اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha