جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری به سخنان سخیف بن سلمان در اهانت به ایران اسلامی و همچنین به رسمیت شناختن اسرائیل غاصب واکنش نشان داد و شخصیت و سخنان ولیعهد عربستان را کودک صفت، جاه طلب و ناشیانه دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، صبح امروز در دیدار با فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی استان قزوین که در دفتر امام جمعه تاکستان برگزار شد، گفت: نباید اجازه دهیم تلاش دشمن برای از بین‌ بردن این نظام به سرانجام برسد؛ پس  اول بر مردم حفظ نظام واجب است و در مرتبه دوم استکبارستیزی؛ وظیفه مهم دیگر ما نیز حفظ یکپارچگی و اتحاد بین مردم است که با انسجام می‌توان به سر منزل مقصد رسید.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین افزود: در تمام دنیا امنیت ایران زبان‌زد عام و خاص است و با شوق این نعمت الهی باید بتوانیم انتقال دستاورد انقلاب را به فرزندان و نسل‌های بعد به خوبی انتقال دهیم.

وی اظهار کرد: مردم پای نظام و انقلاب ایستاده اند و در تمام عرصه ها با حضور پر شور و حماسی خود این ایستادگی را به رخ دشمن می کشند، و مسئولان هم وظیفه دارند با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و رسیدگی به مشکلات مردم، دین خود را نسبت به مردم، انقلاب، شهدا و امام شهدا ادا کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت همیشه بصیر ایران اسلامی همیشه مراقب  توطئه های دشمنان بوده و همواره با اتحاد خود از نظام اسلامی حفاظت می کنند.

امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد:  مقام معظم رهبری چند سالی است که در بیانات خود ضرورت اقتصاد مقاومتی را به مسئولین تاکید می کنند که امسال نیز بر موضوع حمایت از کالای ایرانی تاکید کردند، لذا باید این مسئله اولویت جدی همه اقشار مختلف مردم و مسئولین باشد.

 نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری به سخنان سخیف بن سلمان در اهانت به ایران اسلامی و همچنین به رسمیت شناختن اسراییل غاصب واکنش نشان داد و شخصیت و صحبت های ولیعهد عربستان را کودک صفت، جاه طلب و ناشیانه دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha