پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مسابقات علمی

حوزه/ معاون پژوهشی حوزه علمیه خواهران یزد از اعلام نتایج پایانی مسابقه الکترونیکی «ثبت لذت های پژوهشی» به میزبانی حوزه علمیه خواهران استان یزد خبر داد.

رؤیا دهقانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، اظهار کرد: فراخوان مسابقه «ثبت لذت های پژوهشی» در اوایل سال 96 به حوزه های علمیه خواهران کشور ارسال شد و ظرف مدت شش ماه با چند بار تمدید، تعداد 120 اثر از استان های کشور به دبیرخانه این مسابقه رسید.

وی افزود: این آثار از استان های یزد، کرمان، اراک، اصفهان، اردبیل، آذربایجان شرقی، مازندران، قم، کرمانشاه، هرمزگان، خراسان رضوی، سمنان و خراسان شمالی ارسال شده که استان کرمان بیشترین اثر را به خود اختصاص داده است.

معاون حوزه علمیه خواهران استان یزد با یادآوری توصیه های مهم رهبر معظم انقلاب در خصوص تولید علم در کشور، ابراز کرد: یکی از اهداف اصلی این مسابقه ایجاد روحیه شور و نشاط و ترغیب بانوان طلبه به سمت پژوهشگری و انتقال تجربیات است.

دهقانی تصریح کرد: پژوهشگران در مقاطع تحصیلی دو و سه(کارشناسی و کارشناسی ارشد حوزوی) آثار خود را در قالب دل نوشته، خاطره و داستان با عناوین اختصاصی مسابقه شامل« از پژوهش لذت بردم زیرا...»، « پژوهش برای من دریچه ای بود به...» و « گام های پژوهش من از زمانی شروع شد که...» ارسال کردند.

وی بیان کرد: تمام مراحل برگزاری این مسابقه اعم از ارسال فراخوان، دریافت آثار و اهدای لوح به صورت الکترونیکی انجام شد و یکی از تجربیات موفق حوزه علمیه خواهران استان یزد در برگزاری مسابقات الکترونیکی با گستره کشوری به شمار می رود.

معاون حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: پس از سه مرحله ارزیابی آثار در هرکدام از عناوین مسابقه، خانم ها نیایش محمد علیان از کرمان، الهه شقایق شندی از قم و راضیه حسینی پور از کرمان به عنوان برترین های این مسابقه معرفی شدند.


انتهای پیام / 313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha