چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سید داوود موسوی - امام جمعه محمود ‌آباد

امام جمعه محمود ‌آباد با بیان این که تحقق شعار سال عامل ايجاد رونق اقتصادى در كشور كه باطل‏ السحر تحريم اقتصادى دشمنان خواهد بود، بیان داشت: اگر مطالبات مقام معظم رهبری در سال جدید محقق شود شاهد ارتقاء وضعيت معيشتى مردم و به‏ خصوص اقشار آسيب‏ پذير جامعه خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید داوود موسوی، امام جمعه محمود آباد امروز در دیدار جمعی از مسئولان به تلاش معاندان نظام به منظور ایجاد یک بحران در کشورمان اشاره کرد و گفت: سخنان نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی امید های تازه ای را در دل ملت ایران زنده کرد.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی نوروزی خود همه بافته های شبکه های بیگانه و رسانه های اپوزیسیون داخلی را خنثی کردند، افزود: مقام معظم رهبری در تحلیل وضعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی آینده نظام را کاملاً روشن و در حال حرکت به سوی پیشرفت و توسعه ارزیابی کردند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به این که دشمن در سال های اخیر و در آستانه چهل سالگی انقلاب به دنبال ایجاد فضای یأس و ناامیدی در کشور بوده اند، بیان داشت: تلاش دشمن مغشوش کردن اوضاع کشور و ایجاد تصویری متفاوت در ذهن مخاطب بودند.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی با ارائه تصویری شفاف، واقع بینانه و امید بخش از دستاوردها و فرصت های انقلاب توطئه دشمنان را خنثی کردند، افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و ایستادگی مردم در برابر جبهه کفر با اقتدار ایستاده است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به شعار امید بخش و اثر گذار مقام معظم رهبری در ابتدای امسال، گفت: نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی، ضرورت اهتمام دولت به مشكلات مردم و رفع نيازهای آنان به‏ ويژه دغدغه‏ هاى معيشتى، حفظ كرامت و عزت آنان را بیشتر می کند.

وی با بیان این که دولت باید در سال جاری با تقويت ساخت درونى، دشمنان را از بهره ‏گيرى از مسائل داخلى براى پيشبرد اهدافشان باز دارند، بیان داشت: حمايت از كالاى ايرانى مى‏ تواند نقشى اساسى در تقويت ساخت درونى به ‏لحاظ اقتصادى برای جمهوری اسلامی رقم بزند.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که تحقق شعار سال عامل ايجاد رونق اقتصادى در كشور كه باطل‏ السحر تحريم اقتصادى دشمنان خواهد بود، بیان داشت: اگر مطالبات مقام معظم رهبری در سال جدید محقق شود شاهد ارتقاء وضعيت معيشتى مردم و به‏ خصوص اقشار آسيب‏ پذير جامعه خواهیم بود که اين امر موجب كاهش آسيب ‏هاى اجتماعى و به تبع آن كاهش تحريك‏ پذيرى اجتماعى و القائات و جنگ روانى دشمنان می شود.

امام جمعه محمودآباد با اشاره به این که تحقق شعار امسال مشروط به الزامات و رفع موانعى است كه مقام معظم رهبرى در بيانات نوروزى خود به بخشى از آن اشاره کردند، گفت: این وظیفه مسئولان کشور است که این موانع موجود را از میان بردارند.

وی با بیان این که متأسفانه برخی از مسئولان کشور ظرفیت و توان ملی را باور ندارند، افزود: برای تحقق شعار سال باید همه مدیران و مسئولان کشور به این باور برسند که می توانند با بهره گیری از ظرفیت های بومی به پیشرفت های مناسبی دست یافت.

حجت الاسلام موسوی با تأکید براین که مسئولان کشور اعتماد به بیگانگان را کنار بگذارند و به توانمندی داخلی کشور اعتماد کنند، گفت: بسیاری از مسؤولان  نسخه هایی که بیگانگان می پیچند را بکار می برند.

امام جمعه محمودآباد با بیان این که بى‏ توجهى به درون‏ زايى اقتصاد و عدم مبارزه جدى با فساد از جمله دیگر موانع پیش روی تحقق شعار سال است، تصریح کرد: متأسفانه در موضوع مبارزه با فساد به نتایج مطلوبی دست پیدا نکردیم، چون مدام از فساد حرف زده شد و پرونده تشکیل شد و اما نتیجه ای نداشته است.

وی با بیان این که متكى بودن كشور به نفت‏ یکی از موانع جدی شعار سال است، ادامه داد: اگر می خواهیم شعار سال محقق شود باید سبك زندگى مردم تغییر کند و روحیه مصرف‏گرايى، اسراف و اشرافى‏گرى در جامعه از بین برود.

امام جمعه محمود آباد با بیان این که عدم تعصب به اقتصاد ملى‏ نیز می تواند در تحقق شعار سال مانع ایجاد کند، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند اگر شما مانند فلان و فلان چیز به کالای ایرانی تعصب داشته باشید، همین مقدار می تواند بسیار اثرگذار باشد.

حجت الاسلام موسوی، تقويت عزم ملى براى تحقق شعار سال در عين رفع مشكلات و نابسامانى‏ هاى داخلى نقشى اساسى در شكست راهبردهای منطقه ای دشمنان انظام اسلامی به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha