جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رابطه عربستان و رژیم صهیونیستی

حوزه/ صفحات فضای مجازی کاربران اردنی حاوی مطالبی در اعتراض به ارتباط دوستانه حاکمان عربستان با صهیونیست ها است و در این راستا مردم اردن پیشنهاد داده اند که صهیونیست ها از فلسطین بیرون رفته و حکومت موهوم خود را در عربستان بنا کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» این روزها صفحات فضای مجازی کاربران اردنی حاوی مطالبی در اعتراض به ارتباط دوستانه حاکمان عربستان با صهیونیست ها است و در این راستا، مردم اردن پیشنهاد داده اند صهیونیست ها از فلسطین بیرون رفته و حکومت موهوم خود را در عربستان بنا کنند.

این پیشنهادها در اعتراض به اظهارات ولی عهد عربستان صورت می گیرد که گفته بود صهیونیست ها حق دارند در فلسطین امنیت داشته باشند.

پس از این اظهارات صدها شهروند اردنی با ارسال نامه ای به بن سامان ولی عهد عربستان از او خواستند به یهودی ها اجازه بدهد به سرزمین ها و روستاهایی در عربستان باز گردند که پیش از این در آنجا ساکن بوده اند و فلسطین را رها کنند.

رانیا الشلبی از اهالی رسانه اردن نیز به ولی عهد عربستان پیشنهاد داده برای اثبات دوستی خود با صهیونیست ها پایگاه هایی همچون خیبر که در گذشته متعلق به یهودی ها بوده را دوباره به آنها باز گرداند.

یاسر یامین نیز پیشنهاد داده مناطقی همچون یمامه و دومة و جندل و دوس و خیبر در خاک عربستان در اختیار یهودیان قرار بگیرد.

عبدالله ناصر شهروند دیگر اردنی نیز گفت: یهودی ها بیش از هزار سال در عربستان بوده اند و این هزار سال از هفتاد سالی که با اشغالگری در فلسطین بوده اند بیشتر است پس بهتر است برای بنای حکومت خود به آنجا بروند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha