جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
راهیان نور / مناطق عملیاتی جنوب از نگاه عکاسان خبرگزاری حوزه

حوزه/ مسئول مرکز اردویی راهیان نور سپاه الغدیر یزد گفت: بیش از ۱۷هزار و ۵۰۰نفر یزدی در سال گذشته به راهیان نور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، سرهنگ منصور زارع، مسئول مرکز اردویی راهیان نور سپاه الغدیر یزد با اشاره به این که  بیش از ۱۷هزار و ۵۰۰نفر یزدی در سال گذشته به راهیان نور اعزام شدند، گفت: در ایام تابستان راهیان نور غرب و شمال غرب برگزار شده است که در مجموع در استان‌های کرمانشاه، کردستان، و آذربایجان غربی تعداد 3هزارو479 نفراز مناطق عملیاتی بازدید کردند.

زارع با اشاره به اینکه راهیان نور دانش‌آموزی از 24 مهرماه شروع‌شده و تا اواسط اسفندماه ادامه داشته است، گفت: تعداد 9 هزار و 448 نفر دانش‌آموز خواهر و برادر به استان خوزستان اعزام شدند و از مناطق عملیاتی در قالب راهیان نور دانش‌آموزی بازدید کرده‌اند.

مسئول مرکز اردویی راهیان نور سپاه الغدیر یزد گفت: راهیان نور عمومی محلات و اقشار در ایام نوروز در استان خوزستان و راهیان نور دریایی در استان بوشهر برگزار شد که مجموعاً تعداد 2 هزار و 988نفر در این طرح شرکت کرده‌اند

وی با اشاره به اینکه راهیان نور دانشجویی از اواسط بهمن‌ماه شروع‌شده و تا 25 اسفندماه سال 96 ادامه داشته است اذعان کرد: هزار و 450 نفر راهیان نور دانشجویی بوده است که درمجموع کل راهیان نور سال 96 در قالب دانش‌آموزی، دانشجویی، محلات و اقشار استان 17 هزار 648 نفر بوده است.

زارع هدف  از برگزاری راهیان نور را تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا و انتقال فرهنگ دفاع مقدس و استکبارستیزی به نسل جوان و عامه مردم و علاقه‌مندان به فرهنگ جبهه و شهادت دانست.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha