شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد بر لزوم وضع قوانین جدید برای جلوگیری از ورود کالای مشابه به کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در جمع کارکنان این مرکز با تبریک سال جدید در خصوص فرهنگ‌سازی در زمینهٔ خرید کالای ایرانی گفت: تحقق شعار سال که مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری کردند، یک عزم ملی و جدی را می‌طلبد.

وی با اشاره به اینکه همه قوای سه‌گانه کشور باید در جهت مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از واردات بی‌رویه جدی و عزمی راسخ داشته باشند، افزود: اگر وارداتی که تولید مشابه داخلی داریم و چنانچه قوانینی که برای مبارزه با این کار نیاز داریم، حتماً باید قوه مقننه ما قوانینی را به تصویب برساند که دست مجریان این کار بیشتر باز باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد بابیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی هم باید از آیات، روایات، احادیث، سیره بزرگان و معصومین(ع) که در خصوص کار، اشتغال و تولید سخنانی در این خصوص گفته‌شده، آن‌ها را به‌کارگیرند، اظهار داشت: مسئولین ما باید زندگی خود را منطبق با تولیدات داخلی کشور کنند. اگر مسئولین کشور و افرادی که در کشور تأثیرگذارند، اگر زندگی خود را با این شرایط و شعار سال تطبیق ندهند، قطعاً ما آن توفیق را نخواهیم داشت.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه دولت نیز عامل بی‌رویه واردات که ضربه مهلکی به اقتصاد کشور می‌زند، نباشد، اذعان داشت: دولت باید مقابله جدی  با قاچاق داشته باشد و همچنین، راه‌های ورودی قاچاق را کنترل و از ورود آن کالاهای مشابه داخل به داخل کشور جلوگیری کند.

حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی در پایان گفت: ان‌شاءالله شاهد تحقق منویات مقام معظم رهبری در این جهت خواهیم بود و قطعاً اگر در جهت این امر مهم قدم‌هایی برداشته شود، استقلال کشور به‌مراتب بهتر از گذشته خواهد شد و حتی بعضاً بخش مهمی از مشکلات اشتغال ما در کشور نیز حل خواهد شد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha