جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست مدیران مدارس علمیه کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: مدیران مدارس علمیه استان امسال سطح آموزشی طلاب را از نظر کمّی و کیفی ارتقا دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، نشست مدیر حوزه علمیه کردستان، صبح امروز با حضور مدیران مدارس علمیه این استان در مدرسه علمیه امام محمد باقر(ع) شهرستان کامیاران برگزار شد.

این جلسه که اولین نشست مدیران حوزوی استان کردستان در سال جاری بود، هر یک از حاضرین نظرات، برنامه ها و پیشنهادهای خود را مطرح و تشریح کردند.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان در این نشست ضمن تبریک سال نو به همکاران، با تاکید بر تلاش بیشتر در سال جدید، اظهار داشت: مدیران مدارس علمیه استان کردستان امسال سطح آموزشی طلاب را از نظر کمی و کیفی ارتقا دهند، لذا امید است بتوانیم امسال به اهداف برنامه ریزی شده دست یابیم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان افزود: در سال گذشته مدیران و اساتید انصافا تلاش های خوبی در بحث آموزش طلاب داشتند و ان شاء الله امسال هم این روند ادامه داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به این که نباید از برخی نقایص و کمبودهای موجود چشم پوشی کرد، گفت: مدارس علمیه استان کردستان هم در بحث آموزشی و دیگر امور برخی مشکلات و کمبودها را تجربه کرده، لذا امیدواریم امسال این مشکلات با تلاش بیشتر دوستان مرتفع شود.

در ادامه این جلسه هر یک از مدیران مدارس علمیه و اساتید به بیان دیدگاه ها و پیشنهادهای خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha