جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 راه اندازی کتابخانه اختصاصی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران یزد از راه اندازی کتابخانه اختصاصی مدیریت حوزه استان با ۱۵۰۰ جلد کتاب نفیس خبر داد و گفت: اکثر مدارس علمیه خواهران استان دارای کتابخانه اختصاصی و متصل به شبکه سراسری فراکاوش هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی در حاشیه افتتاح کتابخانه مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، اظهار  کرد: به حول و قوه الهی کتابخانه مدیریت  حوزه علمیه خواهران استان یزد با 1500 جلد کتاب حوزوی و نفیس افتتاح شد و با سامانه جامع کتابداری فراکاوش در دسترس طلاب خواهر سراسر کشور قرار گرفته است.

وی با بیان حدیثی از امام علی(ع) که هرکس با کتاب آرامش یابد، هیچ آرامشی را از دست نداده است تصریح کرد: پیرو بخشنامه ارسالی از مرکز حوزه های علمیه خواهران کشور مبنی بر اعلام راه اندازی فاز سوم این سامانه، با امکانات «ورود مدیران سیستم کتابخانه به خدمات امانت و سرویس دهی منابع»، طلاب می توانند از طریق شبکه علمی کوثرنت بارزرو کتاب مورد نیاز خود از سامانه مزبور بهره مند شوند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد ادامه داد: با توجه به در دسترس بودن سامانه کوثر نت برای همه طلاب حوزه های علمیه خواهران، طلاب سراسر کشور می توانند از کتاب های این کتابخانه استفاده نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی خاطر نشان کرد: در حال حاضر قریب به 1500 جلد کتاب شامل موضوعات تفسیری، اعتقادی، فقهی، تربیتی و واژه نامه ها و...  در این کتابخانه موجود است که انشاءالله در صدد گسترش تنوع کتاب ها در موضوعات مختلف هستیم.


انتهای پیام / 313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha