پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام محبی

عضو شورای حوزه علمیه قزوین گفت: مسئله نفوذ یکی از راهبردهای اساسی دشمنان در قبال جمهوری اسلامی ایران است و این مسئله به مراتب خطرناک تر از جاسوسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد محبی صبح امروز در جمع طلاب مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین، گفت: در مسئله نفوذ هیچ یک از علائم جاسوسی دیده نمی شود، بلکه دشمن در این جبهه سعی می کند در لباس یک مستشار یا نظریه پرداز و در قالب یک دیدار دیپلماتیک به تزریق عقاید و نظریات خود در طیف هدف بپردازد.

مدیر مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین با اشاره به این که امروز ایران به اعتراف مقامات آمریکایی نه تنها یک کشور تاثیرگذار در منطقه بلکه یک کشور تاثیرگذار فرا منطقه ای است، افزود: قطعاً دشمن در مقابل چنین نفوذی از پای نخواهد نشست و با استفاده از سناریوی نفوذ سعی می کند اهداف شوم خود را در مقابل جمهوری اسلامی ایران عملی سازد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین ادامه داد: مسئله نفوذ یکی از راهبردهای اساسی دشمنان در قبال جمهوری اسلامی ایران است و این مسئله به مراتب خطرناک تر از جاسوسی است.

وی تصریح کرد: توسعه نفوذ را اولین ترفند دشمن در عملی ساختن سناریوی خود است، چرا که نا امن سازی داخلی از طریق فشارهای اقتصادی به عنوان دومین ترفند دشمن در این مسئله مشهود است، لذا باید بصیرت و هوشیاری کامل دشمن را شناخت تا بتوان از نیرنگ های او در امان ماند.

حجت الاسلام محبی تصریح کرد: تکیه بر اسلام ناب محمدی، حفظ ارزش های انقلاب اسلامی، حرکت در خط امام خمینی(ره) و تبعیت از ولایت و رهبری مصونیت از نفوذ دشمن در کشور بوده که باید این مسائل را در زندگی اولویت اصلی قرار دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha