شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله بشیر نجفی

حوزه/حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف در دیدار جمعی از شیعیان داخل و خارج عراق تاکید کردند: عدم قبولی زیارت عتبات مقدسه، خسارت بزرگی برای مؤمنین است و شما باید برای تغییر وضعیت به سمت بهتر شدن، تلاش کنید تا به فوائد زیارت دست یابید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف در دیدار جمعی از شیعیان داخل و خارج عراق تاکید کردند: عدم قبولی زیارت عتبات مقدس، خسارت بزرگی برای مؤمنان است و شما باید برای تغییر وضعیت به سمت بهتر شدن، تلاش کنید تا به فواید زیارت دست یابید.

معظم له با توصیه به اینکه مؤمنین باید تمامی اعمالشان برای نزدیکی به خداوند سبحان باشد و از ارتکاب گناهان و اشتباهات توبه کنند، تاکید کردند: مؤمنین باید تغییر وضعیت به سمت بهتر و صحیح تر را آغاز کنند تا بیشتر به خداوند متعال نزدیک شوند.

همچنین گروهی از هیئت سرمایه گذاری نجف اشرف به ریاست دکتر ضرغام کیکو با حضرت آیت الله بشیر نجفی دیدار کردند و گزارشی از عملکرد خود در زمینه جذب سرمایه گذاران در زمینه های مختلف به شهر نجف اشرف ارائه کردند.

حضرت آیت الله نجفی در این دیدار تاکید کردند خدمت به مردم مظلوم عراق خدمت به اسلام و بشریت است و نجف اشرف نیز شهری است که ویژگی های خاص خود را دارد و از این رو باید به صورت ویژه به آن رسیدگی بشود و از سوی دیگر لازم است تمام مسئولان برای تامین حقوق از دست رفته مردم عراق تلاش کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha