پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مهدی صادقی استاندار قم

حوزه/ سالانه ۲۰ میلیون زائر داخلی و ۳و نیم میلیون زائر خارجی از استان قم بازید می کنند و این نشان می دهد استان قم از استانهای پر اهمیت است و باید به جایگاه اصلی خود در مسائل مختلف برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مهدی صادقی پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین قم برگزار شد، به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته، پرداخت و گفت: در سال گذشته در استان قم 350 پروژه به همراه کلنگ بیمارستان هزار تختخوابی مادر در پردیسان جاده کهک در هفته دولت افتتاح و بر زمین زده شد و این نشان از خدمت رسانی مسئولین این استان به مردم است.

استاندار قم با بیان اینکه یکی از مشکلات این استان وضعیت اجتماعی است افزود: با انجام فعالیت های دقیق انتظامی و اطلاعاتی خدمات قابل توجهی در عرصه اجتماعی صورت گرفته و مسئولین این استان با فعالیت های دقیق اطلاعاتی در عرصه اجتماعی توانستند جلوی بسیاری از آسیب های اجتماعی را بگیرند.

وی عنوان کرد: از دیگر فعالیت ها ثبت 8هزار اشتغال در استان قم بود و در صدد هستیم به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری جامعه عمل بپوشانیم و در این عرصه حوزه هم می تواند به استانداری کمک کند.

 صادقی گفت: یکی دیگر از فعالیت ها پی گیری اشتغالات خانگی است و در این رابطه کمیته امداد خمینی(ره) توانسته فعالیت خوبی داشته باشد.

استاندار قم اظهار داشت: سالانه 20 میلیون زائر داخلی و 3و نیم میلیون زائر خارجی از استان قم بازید می کنند و این نشان می دهد استان قم از استانهای پر اهمیت است و باید به جایگاه اصلی خود در مسائل مختلف برسد.

وی بر حفظ منابع آبی استان تأکید کرد و اظهار داشت: در شرایط بسیار حساسی از لحاظ منابع آبی قرار داریم و همین مسئله نشان می دهد موضوع آب چه قدر استان جدی است و این عرصه نیازمند به فکر جدی است.

۴۰/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha