جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدرسه علميه خواهران حضرت آمنه(س) فريدونكنار

حوزه/ در واقع شبکه های اجتماعی، اینترنت و فضای مجازی مثل یک دهکده جهانی اند که در آن افراد به احوال یکدیگر آشنا نبوده، ولی متاسفانه ارتباط و راه ورود برای همگان به راحتی امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري«حوزه» در مازندران، آقای ترمشی کارشناس فضای مجازی، در نشست «فضای مجازی؛ خوب یا بد» در جمع طلاب مدرسه علمیه خواهران حضرت آمنه(س) فریدونکنار، با تعریفی از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی گفت: استفاده از گوشی های هوشمند باید به گونه ای باشد که حداقل ضریب امنیتی را حفظ کند.

این کارشناس فضای مجازی ادامه داد: در واقع شبکه های اجتماعی، اینترنت و فضای مجازی مثل یک دهکده جهانی اند که در آن افراد به احوال یکدیگر آشنا نبوده، ولی متاسفانه ارتباط و راه ورود برای همگان به راحتی امکان پذیر است.

وی افزود: کسانی که این شبکه ها را به وجود آورده اند، میلیاردها دلار هزینه کرده اند تا به اهداف خود برسند، لذا باید حداقل ضریب امنیتی خود را حفظ نماییم.

ترمشی خاطر نشان کرد: هر کس که احتمال خطر از چیزی می دهد آن را از خود دور می کند، لذا با توجه به این که گوشی های ما خود به خود قابلیت ضبط صدا را دارد و بسیاری از مدیران شبکه های اجتماعی و فضای مجازی عکس، فیلم و اطلاعات ما را دریافت می کنند، باید جانب احتیاط را رعایت کرده و به راحتی به این فضای در واقع حقیقی اعتماد نکرده و اطلاعاتمان را در اختیار قرار ندهیم.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha