شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کالای خارجی

حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین، خرید وسایل خارجی که مشابه داخلی آن وجود دارد را در ستادهای نماز جمعه استان را ممنوع اعلام کرد و خواستار برنامه ریزی مناسب برای تحقق و عملیاتی شدن شعار سال شد.

حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: مسئولان و اعضای ستادهای نماز جمعه استان قزوین باید به دور از اقداماتی که صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و با اجرای برنامه ها و اقدامات عملیاتی، مقدمات لازم را برای تحقق و نهادینه شدن شعار سال 97 انجام دهند.

وی افزود: اجرای برنامه های جانبی در نماز جمعه برای تحقق شعار سال و برپایی نمایشگاه هایی در راستای حمایت از کالای ایرانی از دیگر موضوعات مهمی است که باید به آن پرداخته شود.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین، اظهار کرد: با کارهایی که صرفا جنبه تبلیغاتی دارد نمی توان گام مثبتی برای تحقق شعار سال برداشت و باید برای محقق شدن آن اقدامات جدی انجام داد..

وی ادامه داد: تولید با کیفیت محصولات در کشور و خرید آن به وسیله عامه مردم می تواند سبب رونق و شکوفایی اقتصاد کشور شود که در این رابطه تمامی مسئولان و مردم باید به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشاند.

حجت الاسلام فاطمی نسب تصریح کرد: تحقق شعار سال سبب رونق و شکوفایی اقتصادی کشور و از بین رفتن مشکلات مردم می شود.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین، خرید وسایل خارجی که مشابه داخلی آن وجود دارد را در ستادهای نماز جمعه را ممنوع اعلام کرد و خواستار برنامه ریزی مناسب برای تحقق و عملیاتی شدن شعار سال شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha